campaign-notification campaign-notification

UTILBEN loves Ionel

Publicat de UTILBEN16/11/2022

UTILBEN va face cunostinta cu oamenii din spatele succesului acestei companii, intr-o serie de interviuri care imbina viata lor profesionala cu cea personala.

UTILBEN vă face cunoștință cu oamenii din spatele succesului acestei companii, într-o serie de interviuri care îmbină viața lor personală cu cea profesională. Veți descoperi modul în care acești oameni remarcabili au făcut carieră în UTILBEN și veți afla ce îi motivează să acceadă la nivelul următor de performanță.

 

Astăzi, îl cunoaștem pe Ionel Gherman, team leader al echipei de vânzări pe zona Transilvaniei.

Ionel, care este rolul tău în cadrul companiei UTILBEN și ce presupune acesta?

Sunt team leader al echipei de vânzări pe zona Transilvaniei, iar rolul meu presupune un amalgam de coordonate, așa că mă voi limita la cele mai importante. Promovez produsele și serviciile UTILBEN către clienți și implementez strategia și planul de vânzări. O componentă aparte o reprezintă deblocarea situațiilor complicate și, atunci când este nevoie, însoțirea colegilor mei la vizitele pe care aceștia le fac clienților. Profit de moment și vreau să subliniez că este un privilegiu să coordonez departamentul de vânzări, mai ales datorită calității oamenilor din subordine.

O altă latură a rolului de team leader al echipei de vânzări este analizarea indicatorilor de performanță și luarea de decizii pentru atingerea obiectivelor. Avem ședințe zilnice, săptămânale, lunare și trimestriale, care ne ajută să obținem claritate în acțiuni și să fim aliniați la scopul comun de a ne ajuta clienții. UTILBEN nu este o companie care doar vinde utilaje și prestează servicii, ci le oferă clienților săi un ecosistem complet de soluții. Suntem o echipă dinamică și bine pregătită, iar unitatea și profesionalismul ne diferențiază de concurență.

Ce îți place cel mai mult la munca pe care o faci?

Îmi plac oamenii, în primul rând. Consider că nu poți să fii un bun vânzător dacă nu îți place să socializezi, să îi asculți pe oameni și să le oferi ajutorul. Atât eu, cât și colegii mei înțelegem nevoile clienților noștri și le răspundem cu soluțiile cele mai potrivite. Fiecare persoană este specială și are o nevoie anume, iar rolul nostru este să fim alături de clienții noștri și după ce au cumpărat un utilaj de la noi. Aici intervine componenta after-sales, pe care noi o acoperim perfect cu piese de schimb multi-brand și service specializat.

Ador faptul că munca mea este într-o continuă schimbare și că nicio zi nu seamănă cu alta, niciun client nu este la fel cu următorul, iar provocările sunt dintre cele mai diverse. În fond, cred că asta m-a făcut un vânzător mai bun și m-a ajutat să evoluez în carieră. Rolul pe care îl am mă obligă, practic, să cresc și să mă dezvolt la nivel personal. Constant, caut cele mai bune soluții pentru clienții noștri și mă alimentez din satisfacția pe care o văd pe chipul lor când am reușit să le rezolv o problemă.

Ca să rezum, îmi place că UTILBEN mă provoacă să ies din zona de confort, mă ajută să învăț din eșecuri și, nu în ultimul rând, apreciez că pot să aplic în viața personală lecțiile pe care le învăț aici.

Care parte din pasiunile tale se regăsește în activitatea ta în cadrul UTILBEN?

Pasiunea mea principală este dezvoltarea personală. Consider că este esențial să evoluezi în viață și să nu te mulțumești cu puțin. Creșterea este esențială pentru mine, iar aici rezonez întru totul cu organizația UTILBEN. Această companie a cunoscut o evoluție accelerată încă din momentul înființării, acum 16 ani, și nu se va opri din creștere în viitorul apropiat. Dovadă este deschiderea a 3 sedii în mai puțin de 1 an și formarea unei echipe naționale de peste 130 de profesioniști.

Mă simt fericit când pot să contribui la dezvoltarea afacerii unui client prin oferirea de utilaje performante și servicii ireproșabile! Am o satisfacție enormă să știu că am ajutat un om și că i-am rezolvat o problemă. UTILBEN face tocmai asta. Participă activ la dezvoltarea mediului antreprenorial din România, se implică în găsirea de soluții diverse și investește în cele mai noi tehnologii pentru binele clienților noștri.

Cum era Ionel acum 7 ani, când s-a angajat în UTILBEN, și cum este Ionel acum?

E drept, a trecut o bună bucată de timp de când am intrat pentru prima oară pe ușa companiei UTILBEN. În urmă cu 7 ani, Ionel era un tip timorat, neexperimentat și fără o strategie clară în minte. Îmi amintesc când Ruben, fondatorul și CEO-ul UTILBEN, mi-a setat un target de minimum 4 utilaje vândute pe lună și mă gândeam că îmi va fi imposibil să-l ating. Dar mi-am îndeplinit acest obiectiv și chiar mai mult decât atât.

Datorită instruirii continue în domeniul vânzărilor, a faptului că UTILBEN te încurajează să citești 20 de minute pe zi în timpul programului de lucru, a încrederii pe care managementul a avut-o în mine, Ionel de astăzi este un om care știe cum să depășească aproape orice provocare și este foarte încrezător în forțele proprii. Am acumulat o experiență vastă în cei 7 ani de UTILBEN, la care a contribuit decisiv aportul companiei în ceea ce privește dezvoltarea personală a angajaților săi.

Care a fost cea mai mare provocare profesională în cadrul UTILBEN, dar și cea mai mare victorie?

Cea mai mare provocare din punct de vedere profesional a fost să înțeleg că schimbarea începe cu mine. Nu vine de la management, de la colegi, de la clienți. E vorba de schimbarea de mindset, a percepției pe care o ai asupra locului de muncă și rolului pe care îl ocupi în companie. Am înțeles cât de importantă este disciplina, implicarea, perfecționarea continuă și ambiția de a fi cel mai bun. Aceeași abnegație o manifestă și UTILBEN, în misiunea de a transforma industria prin furnizarea de utilaje fiabile și prestarea de servicii impecabile.

Cea mai mare victorie a mea este că am învățat că fiecare refuz din partea unui client și fiecare eșec pe plan profesional, atâta timp cât nu a fost unul catastrofal, este un stimulent de a crește. Pe scurt, am realizat că nu există dezvoltare personală în zona de confort.

Ai recomanda UTILBEN prietenilor tăi? Dacă da, de ce?

Nu doar că aș recomanda, ci chiar am recomandat! De nenumărate ori. Iar motivele sunt, de asemenea, nenumărate. Desigur, o să mă rezum doar la câteva. UTILBEN este o companie cu principii sănătoase, care face afaceri cu integritate și caracter. Iar acest lucru este atât de rar astăzi, când tot mai mulți antreprenori au în minte doar profitul. Nu spun că profitul nu este important pentru UTILBEN, spun doar că acesta nu este primordial.

UTILBEN investește în angajații săi, prin programe de dezvoltare personală și perfecționare continuă. UTILBEN este o companie sinonimă cu succesul și îmi dă încrederea că va fi aici și peste 10, 50, poate 100 de ani! Apreciez cultura organizațională a acestei companii și consider că este motorul acesteia. Așa cum îi place și lui Ruben să spună, oamenii sunt activul cel mai important al UTILBEN.

Pe lângă oportunitățile de creștere pe care le oferă fiecărui angajat, UTILBEN susține și recompensează performanța, iar asta a atras în echipă specialiști și oameni de carieră. Învățăm unii de la alții și conlucrăm pentru succesul acestei companii. Este un sentiment minunat de reciprocitate și cred că asta ne unește. Țelul de a deveni tot mai buni.

Crede și vei reuși!


Contacteaza-ne

De ce servicii aveti nevoie?

Întrebări și răspunsuri

0 Intrebari

    Comentarii 0 Comentarii

    ( Intra in cont pentru a adauga un comentariu. )