UTILBEN loves Angela
echipa Utilben, meet the team, Utilben echipa, Utilben team
UTILBEN vă face cunoștință cu oamenii din spatele succesului acestei companii, într-o serie de interviuri care îmbină viața lor personală cu cea profesională. Veți descoperi modul în care acești oameni remarcabili au făcut carieră în UTILBEN și veți afla ce îi motivează să acceadă la nivelul următor de performanță.
Astăzi, o cunoaștem pe Angela Tehei, manager de operațiuni.
Angela, care este rolul tău în cadrul companiei UTILBEN și ce implică acesta?
Sunt manager de operațiuni în cadrul UTILBEN, iar rolul meu presupune coordonarea departamentului de achiziții de utilaje noi - atât de construcții, cât și agricole -, precum și coordonarea departamentului de suport pentru echipa de vânzări. Responsabilitățile mele sunt de a susține întreg fluxul de vânzare, de la comenzile plasate către furnizori până la încheierea contractelor cu clienții, asigurarea stocului de utilaje și deblocarea situațiilor care ne dau bătăi de cap.
Mă implic pe mai multe paliere și am o relație foarte bună cu toți colegii mei, fie din echipa de vânzări, fie din alte departamente. Consider că interdependența este unul dintre ingredientele succesului acestei companii, iar asta se vede din rezultatele pe care le producem la nivel de echipă.
Îmi place diversitatea și încerc să îmi asum responsabilități din sfera mea de expertiză. Un exemplu în acest sens este că mă ocup de depunerea documentației necesare pentru participarea la licitații publice și la cele pe fonduri europene și guvernamentale. Și, desigur, îmi place să câștig! Ceea ce se întâmplă adesea, datorită produselor și serviciilor excepționale pe care le oferă UTILBEN.
Ce îți place cel mai mult la munca pe care o faci?
Apreciez relația apropiată pe care o am cu toți colegii mei. Echipa UTILBEN este formată din oameni excepționali, oameni de caracter, iar acest aspect contribuie decisiv la evoluția acestei companii. Îmi place, totodată, că am o colaborare strânsă cu furnizorii noștri și că lucrurile merg strună din acest motiv. Persoanele din industrie sunt oameni calzi și înțelegători, iar interacțiunea dintre noi este una fluidă.
În fiecare zi, am parte de noi provocări, iar acest lucru mă ajută să mă dezvolt, să găsesc soluții la probleme dintre cele mai diverse și să capăt experiență. În același timp, faptul că reușesc să deblochez situațiile dificile îmi provoacă satisfacție și mă ambiționează să devin și mai bună!
Care parte din pasiunile tale se regăsește în activitatea ta în cadrul UTILBEN?
Sunt pasionată de mașini și am dus această pasiune la nivel de performanță. Nu m-am limitat la a face un hobby din asta, ci am devenit copilot în cadrul Campionatului Național de Raliuri. Deci, este o dovadă incontestabilă că iubesc domeniul tehnic și iubesc competiția! Am o colaborare strânsă cu departamentul de service al UTILBEN și îmi place să rezolv spețe tehnice și să învăț, totodată, mai multe despre acest domeniu.
La UTILBEN, punem mare accent pe creșterea personală, iar o modalitate prin care această valoare a companiei este pusă în practică este organizarea de training-uri. Pentru mine, este o plăcere să particip la astfel de sesiuni teoretice și practice, pentru că îmi dă posibilitatea de a înțelege cum funcționează utilajele și să aflu, astfel, ce probleme pot apărea și cum pot fi acestea prevenite.
Cum era Angela acum 3 ani, când s-a angajat în UTILBEN, și cum este Angela acum?
În urmă cu 3 ani, am decis să fac o schimbare radicală în viața mea din punct de vedere profesional. Așa că, după 12 ani de activitate în domeniul producției de îmbrăcăminte, am trecut în lumea utilajelor. Desigur, debutul meu în UTILBEN nu a fost unul facil. Cu toate astea, am reușit într-un timp relativ scurt să asimilez informații esențiale și să îmi dau seama ce trebuie să fac pentru a obține rezultatele scontate.
Marele meu noroc e că sunt o persoană sociabilă și mi-a fost la-ndemână să mă integrez în frumoasa echipă UTILBEN. Colegii mi-au fost alături în perioada de inducție și au avut mare răbdare cu mine și le mulțumesc pentru asta! Trei ani mai târziu, mă simt în stare să gestionez orice situație dificilă ar putea să apară. Simt că am evoluat foarte mult în acești 3 ani, iar acest aspect se datorează și programelor de dezvoltare personală pe care UTILBEN le pune la dispoziția angajaților.
Care a fost cea mai mare provocare profesională în cadrul UTILBEN, dar și cea mai mare victorie?
Fără dar și poate, cea mai mare provocare și, totodată, cea mai mare victorie a mea în UTILBEN, a fost gestionarea și câștigarea unei licitații pentru nu mai puțin de 72 de utilaje! Am întâmpinat unele dificultăți pe parcursul implementării cerințelor și în procesul de livrare, însă am făcut față cu brio tuturor provocărilor. În fond, acesta este și motivul pentru care consider această licitație cea mai dulce victorie.
Desigur, cele mai mari victorii sunt obținute în echipă și la fel stau lucrurile și în acest caz. Din nou, cuvântul de ordine a fost interdependență, iar colegii mei s-au ridicat la înălțimea așteptărilor. Cu toții am conlucrat eficient pentru a încheia acest proces-mamut cu succes, iar, odată cu livrarea celor 72 de utilaje, UTILBEN a punctat la capitolul reputație și am dovedit că suntem o companie capabilă și de încredere.
Ai recomanda UTILBEN prietenilor tăi? Dacă da, de ce?
Da, le-aș recomanda UTILBEN nu doar prietenilor mei, ci tuturor cunoscuților. Asta pentru că UTILBEN este un mediu de lucru care te provoacă să îți depășești limitele și să devii expert în ceea ce faci. Se spune că adevărata creștere este în afara zonei de confort și am experimentat asta pe pielea mea. Cu fiecare treaptă pe care o urci cu greutate, cu atât mai aproape ești de succes, așa că te încurajez și pe tine, cititorule, să ni te alături!