campaign-notification campaign-notification

UTILBEN loves Dumi

Publicat de UTILBEN04/04/2023

echipa Utilben, meet the team, Utilben echipa, Utilben team

UTILBEN vă face cunoștință cu oamenii din spatele succesului acestei companii, într-o serie de interviuri care îmbină viața lor personală cu cea profesională. Veți descoperi modul în care acești oameni remarcabili au făcut carieră în UTILBEN și veți afla ce îi motivează să acceadă la nivelul următor de performanță.

Astăzi, îl cunoaștem pe Dumitru Bîrlea, key account manager.

Dumi, care este rolul tău în cadrul companiei UTILBEN și ce presupune acesta?

Rolul meu în cadrul companiei UTILBEN este de key account manager pe zona Transilvaniei. Activitatea mea presupune întreținerea și dezvoltarea relațiilor cu persoanele care activează în domeniul construcțiilor. Mai mult decât atât, reprezint imaginea companiei, promovez produsele și serviciile noastre, ofer consultanță, atât financiară, cât și tehnică, și mă ocup de vânzarea propriu-zisă a utilajelor din portofoliul UTILBEN.

Ce îți place cel mai mult la munca pe care o faci?

Sunt pasionat de domeniul vânzărilor, îmi plac provocările și, totodată, să dezvolt relații cu oamenii. Sunt orientat pe fericirea clienților și întotdeauna caut să mă autodepășesc prin eficientizare continuă.

Succesul meu ține de munca în echipă. Un om care se află în linia întâi are întotdeauna o armată de oameni performanți alături de el. Așa este și în vânzări. Nu am fi eficace dacă nu am avea o echipă de suport în spate, care să ne ofere tot sprijinul necesar.

Care parte din pasiunile tale se regăsește în activitatea ta în cadrul UTILBEN?

Iubesc oamenii, așa că am o satisfacție aparte atunci când clienții noștri sunt mulțumiți și se declară fericiți de colaborarea cu UTILBEN. Poziția de key account manager mă responsabilizează, pentru că îmi dau seama că, prin simpla vânzare a unui utilaj, jucăm un rol important în dezvoltarea afacerilor clienților noștri.

Clientul trebuie vizitat, ascultat, consiliat și ajutat. Consider că omul sfințește locul, așa că trebuie să faci afaceri bazat pe corectitudine, încredere, integritate. Aceasta este cheia succesului pe termen lung, dacă mă întrebați pe mine. Prin urmare, caut să am o relație de durată cu toți clienții mei, și nu o simplă legătură tranzacțională.

Cum era Dumi acum 7 ani, când s-a angajat în UTILBEN, și cum este Dumi acum?

Am început colaborarea cu UTILBEN datorită viziunii acestei companii de a deveni cel mai mare dealer de utilaje din Europa. Aici, am găsit un grup de oameni profesioniști bine sudat, cu obiective mărețe pe care cu toții le împărtășesc. Colegii mei nu au doar un vis sau un obiectiv nerezonabil, ci au o strategie pe termen lung pentru a realiza acest țel înalt.

Acum 7 ani, eram la vârsta la care căutam stabilitate, constanță, creștere și consider că am fost omul potrivit la locul potrivit și în momentul potrivit. Deși nu aveam experiență în domeniul utilajelor și nici măcar în domeniul tehnic, am reușit să învăț și să mă adaptez rapid. O contribuție uriașă o are echipa UTILBEN.

În prima lună ca angajat la UTILBEN, target-ul era să vând un utilaj. Am vândut 7. Apoi, un client a cumpărat un pachet de 4 utilaje. Așadar, începutul a fost promițător, iar ceea ce a urmat nu poate decât să mă bucure. După 7 ani, pot spune că am crescut împreună cu UTILBEN pentru că avem obiective comune. De a deveni mai buni, mai performanți, mai dedicați clienților noștri.

Am realizat cifre de afaceri record și chiar ne-am dublat veniturile de la un an la altul. Când am intrat pe poarta UTILBEN, am devenit al 14-lea angajat al companiei, iar acum suntem 120. Cu toții suntem pasionați de industria utilajelor grele, cu toții suntem implicați în satisfacerea clienților noștri.

Care a fost cea mai mare provocare profesională în cadrul UTILBEN, dar și cea mai mare victorie?

M-am lovit de una dintre cele mai mari provocări în urmă cu 5 ani, când am trecut de la a face vânzări în teren la vânzări consultative din birou. Clienții erau doar la telefon și nu ne mai întâlneam personal.

Noi mei clienți erau din categoria mici și mijlocii, iar volumul de muncă era mai mare decât înainte, însă îi apreciez foarte mult pe acești oameni, întrucât au un potențial ridicat de dezvoltare și sunt dornici să evolueze. În toți acești ani, i-am ajutat în misiunea lor de creștere și ei reprezintă o componentă importantă din clientela UTILBEN. Pot spune că acești clienți s-au dezvoltat odată cu noi.

Într-o perioadă de 4 ani, am reușit să formăm o echipă solidă de office sales. Am înregistrat niște rezultate de care suntem cu toții mândri și am contribuit decisiv la creșterea cifrei de afaceri a UTILBEN.

Victoriile la nivel personal au fost multe. Din 2018, deci timp de 5 ani consecutiv, am fost The Best Salesman pe zona întreprinderilor mici și mijlocii. Mi-am îndeplinit și depășit obiectivele de vânzări, iar cea mai mare victorie am obținut-o anul trecut, când am fost declarat The Salesman of the Year. Am depășit toate recordurile în 2022 și a fost un an cu totul și cu totul special pentru mine, mai ales pentru că UTILBEN a înregistrat cele mai bune rezultate financiare din istoria sa.

Ai recomanda UTILBEN prietenilor tăi? Dacă da, de ce?

Da, recomand UTILBEN cu încredere și căldură atât prietenilor, cât și celor despre care știu că vor să fie cei mai buni. Să fii parte din grupul UTILBEN înseamnă că ești un om principial, ești onest, ești dornic de creștere și dezvoltare. Așadar, dacă ești un om muncitor, pasionat de vânzări, îți dorești stabilitate și vrei să evoluezi la nivel personal, te așteptăm în echipa UTILBEN!

Un sfat pe care vi-l las la final este să investești în tine investind în oameni, să creezi conexiuni bazate pe principii și pe respect, să le oferi oamenilor încredere și fii alături de ei și la bine, și la rău, pentru relații pe viață!


Întrebări și răspunsuri

0 Intrebari

    Comentarii 0 Comentarii

    ( Intra in cont pentru a adauga un comentariu. )