campaign-notification campaign-notification

UTILBEN loves Ionut

Publicat de 22/12/2022

echipa, echipa Utilben, angajati

Astazi il vom cunoaste mai bine pe colegul nostru care este extrem de valoros pentru echipa UTILBEN.

UTILBEN vă face cunoștință cu oamenii din spatele succesului acestei companii, într-o serie de interviuri care îmbină viața lor personală cu cea profesională. Veți descoperi modul în care acești oameni remarcabili au făcut carieră în UTILBEN și veți afla ce îi motivează să acceadă la nivelul următor de performanță.

Astăzi, îl cunoaștem pe Ionuț Duca, logistics manager și rental manager.

Ionuț, care este rolul tău în cadrul companiei UTILBEN și ce presupune acesta?

În momentul de față, port mai multe pălării, ca să-i parafrazez pe americani. Sunt used equipment coordinator și logistics manager, precum și rental business unit developer manager.

Primul rol constă în gestionarea tuturor achizițiilor de utilaje la mâna a doua și administrarea portofoliului de furnizori. Sunt responsabil de elaborarea strategiei de vânzare a utilajelor second-hand, inventariere și managementul stocului. Totodată, rolul meu presupune prospectarea pieței și identificarea de noi furnizori, menținerea unei bune relații cu partenerii actuali, dar și renunțarea la cei care nu dau randament.

Rolul de rental business unit developer manager este unul nou pentru mine, întrucât l-am preluat în luna octombrie a acestui an. Am acceptat cu entuziasm această provocare și sunt mândru că managementul mi-a oferit oportunitatea de a dezvolta divizia UTILBEN de închiriere de utilaje. Acum, cade în sarcina mea să gestionez operațiunile interne și externe de rental, ceea ce mă responsabilizează și îmi dă șansa să mă specializez pe un alt domeniu decât cel al echipamentelor second-hand.

Ce îți place cel mai mult la munca pe care o faci?

Unul dintre avantajele muncii mele este că am oportunitatea să călătoresc în străinătate, cu ocazia vizitelor pe care trebuie să le fac furnizorilor noștri de utilaje. Ca urmare, cel mai mult apreciez interacțiunea umană și comunicarea cu oameni de diferite naționalități și culturi. Am învățat multe de la partenerii noștri externi și acest stil de viață m-a ajutat să evoluez la nivel personal.

Totodată, îmi place autonomia pe care mi-o oferă top managementul acestei companii și faptul că am un grad ridicat de libertate. Sunt încurajat să vin cu idei și mi se acordă încrederea necesară pentru a le transpune în realitate. De felul meu, sunt o persoană energică, iar munca mea presupune dinamism, așa că este o potrivire perfectă. Nicio zi nu seamănă cu alta și rutina nu face parte din dicționarul meu.

Apreciez și faptul că munca mea nu este una 100% pe teren sau la birou. Lucrez într-un sistem hibrid și îmi face plăcere să merg să inspectez utilaje și să am întâlniri cu furnizori și clienți.

Care parte din pasiunile tale se regăsește în activitatea ta în cadrul UTILBEN?

Comunicarea, negocierea și călătoriile. Comunicarea este mai mult decât un instrument pentru mine. Este o pasiune, pentru că îmi place să descopăr oamenii, să relaționez la un nivel superior business-ului și să devenim apropiați. Consider că legăturile strânse între oameni sunt benefice pentru afaceri și asta încerc și eu să fac. Să am relații cordiale cu furnizorii, partenerii și clienții noștri, iar, astfel, UTILBEN să prospere.

Negocierea este o artă, mai presus de pasiune. Acea „bătălie”, cu ghilimelele de rigoare, pe care o port cu furnizorii pentru a obține cel mai bun preț îmi provoacă emoție și adrenalină. Sentimentul de încântare când am câștigat „lupta” este inegalabil. Iar, în ceea ce privește călătoriile, cui nu i-ar plăcea să vadă lumea?

Cum era Ionuț acum 5 ani, când s-a angajat în UTILBEN, și cum este Ionuț acum?

În urmă cu 5 ani, nu eram atât de experimentat și nu aveam acest bagaj valoros de cunoștințe pe care îl am acum. Singurul lucru care nu s-a schimbat sunt valorile care mă definesc. Incidental sau nu, valorile mele corespund cu cele ale companiei UTILBEN: rezolvăm probleme, oferim încredere și punem preț pe inovare.

Am acumulat suficientă experiență pentru a rezolva cu celeritate problemele care apar inevitabil în orice relație tranzacțională, am încredere în oameni, iar ei au încredere în mine și în compania pe care o reprezint și, nu în ultimul rând, inovez continuu și refuz cu încăpățânare să mă opresc din creștere.

După acești 5 ani minunați petrecuți în UTILBEN, pot spune cu mâna pe inimă că sunt binecuvântat să fac parte din această echipă de oameni profesioniști și, mai ales, de caracter. Îmi doresc ca experiența noastră și calitățile pe care le deținem la nivel de grup să îi ajute pe clienții noștri să se dezvolte și să crească la unison cu noi.

Care a fost cea mai mare provocare profesională în cadrul UTILBEN, dar și cea mai mare victorie?

La UTILBEN, avem parte zilnic de provocări și nicio zi nu seamănă cu cealaltă. Trebuie să fii cameleonic și să te adaptezi la nou, să uiți ce s-a întâmplat ieri, săptămâna trecută sau în urmă cu un an. Este important să ai abilitatea de a te detașa de insuccese și de a o lua de la capăt, cu forțe proaspete, în fiecare zi.

La capitolul „provocări”, o să vă povestesc pe scurt o întâmplare care m-a pus la grea încercare. Un client de-al nostru își dorea un excavator de 52 de tone, însă s-a hotărât să îl achiziționeze abia la două săptămâni după ce i-am trimis oferta. Spun „însă”, pentru că, în tot acest timp, utilajul respectiv i-a atras atenția unui client din Germania, iar acesta urma să îl cumpere de la furnizorul nostru partener.

Norocul meu a fost că îl cunoscusem pe acest furnizor la Expoziția Bauma din 2019, așa că am reușit să îl conving să îi vândă un excavator nou clientului său din Germania, iar nouă să ne trimită excavatorul de 52 de tone pe care clientul nostru pusese ochii. Victoria a fost cu atât mai mare, pentru că am reușit să îi obțin clientului nostru un discount de 20.000 de euro față de prețul de listă.

Ai recomanda UTILBEN prietenilor tăi? Dacă da, de ce?

Deja am făcut asta de multe ori, iar acum am prieteni care mi-au devenit colegi, datorită recomandărilor mele. Colectivul UTILBEN este unul dintre motivele pentru care vin cu plăcere la serviciu, pentru că știu că aici mă așteaptă oameni integri, care pun accent pe conlucrare și întrajutorare. Iar acesta este unul dintre secretele UTILBEN. Susținerea reciprocă.

Recomand această companie pentru că este un mediu cu adevărat sănătos de lucru și este locul unde te poți dezvolta personal și poți crește în carieră. Eu sunt doar unul dintre exemple. La UTILBEN, ești încurajat să evoluezi, să îți depășești condiția, să ieși din zona de confort și, astfel, să ajungi cea mai bună versiune a ta.


Contacteaza-ne

De ce servicii aveti nevoie?

Întrebări și răspunsuri

0 Intrebari

    Comentarii 0 Comentarii

    ( Intra in cont pentru a adauga un comentariu. )