UTILBEN loves Sebastian
echipa Utilben, meet the team, Utilben echipa, Utilben team
UTILBEN vă face cunoștință cu oamenii din spatele succesului acestei companii, într-o serie de interviuri care îmbină viața lor personală cu cea profesională. Veți descoperi modul în care acești oameni remarcabili au făcut carieră în UTILBEN și veți afla ce îi motivează să acceadă la nivelul următor de performanță.
Astăzi, îl cunoaștem pe Sebastian Rencsik, digital marketing lead.
Sebastian, care este rolul tău în cadrul companiei UTILBEN și ce presupune acesta?
Rolul meu este de digital marketing lead în UTILBEN, ceea ce înseamnă că mă ocup de gestionarea echipei pay-per-click din cadrul departamentului de marketing. Responsabilitățile mele includ dezvoltarea și gestionarea campaniilor de marketing digital în funcție de nevoile și obiectivele UTILBEN și gestionarea campaniilor search engine optimization pentru eficientizarea traficului organic.
Am o fire curioasă și inovatoare, așa că îmi place să descopăr noi tehnici și tehnologii de marketing pe care să le putem implementa în UTILBEN. Rolul de digital marketing lead presupune și monitorizarea performanței campaniilor de marketing digital, pentru a identifica oportunități de îmbunătățire. Nu în cele din urmă, stabilesc și gestionez bugetele pentru campaniile de marketing digital, ceea ce îmi permite să accesez latura mea responsabilă.
Ce îți place cel mai mult la munca pe care o faci?
În primul rând, apreciez că am oportunitatea de a lucra într-un domeniu care se află într-o continuă evoluție și unde pot să fiu creativ. Marketingul digital este un teren de joacă unde îți faci mereu prieteni. De la noi tehnologii, la abordări diferite, până la strategii inovatoare. Îmi place să explorez și să descopăr ce efect are implementarea ideilor mele și, astfel, să contribui la creșterea prezenței online a UTILBEN și la îmbunătățirea relațiilor cu partenerii și clienții noștri.
În al doilea rând, mă fascinează că munca mea are un impact direct și măsurabil asupra succesului companiei. Fiecare campanie pe care echipa PPC o derulează, fiecare strategie pe care o punem în practică, fiecare buget pe care îl gestionăm, toate acestea contribuie la atingerea obiectivelor UTILBEN. Simt o reală satisfacție să văd rezultatele muncii mele!
Nu în ultimul rând, mă bucură faptul că am ocazia de a lucra, cot la cot, cu o echipă formată din oameni profesioniști, dedicați și talentați. Împreună, reușim să realizăm cele mai eficiente campanii de marketing pentru că ne sprijinim reciproc și ne îmbunătățim continuu competențele.
Care parte din pasiunile tale se regăsește în activitatea ta în cadrul UTILBEN?
Sunt pasionat de tehnologie și inovație, iar marketingul digital presupune să fii tot timpul la curent cu ultimele programe și aplicații, strategii și modalități de creștere. Printre acestea, optimizarea pentru motoarele de căutare, promovarea pe rețelele sociale și metode de publicitate outdoor. Practic, pasiunea mea pentru inovație îmi permite să fiu racordat la cele mai recente tendințe și să le aplic în strategiile noastre de marketing.
În marketingul digital, totul este măsurabil și analizabil. Iar asta corespunde cu afinitatea mea pentru luarea de decizii bazat pe date. Îmi place să studiez statistici, să diger informații și să identific tendințele clienților. Contopesc toate astea pentru a lua decizii în cunoștință de cauză și pentru a perfecționa campaniile noastre de marketing.
Totodată, am o fire comunicativă, așa că îmi place să intru în dialog și să mă lansez în conversații productive. Prin urmare, fie că vorbesc cu echipa PPC, colegii mei din UTILBEN sau clienții noștri, încerc să transmit ideile mele într-un mod cât mai clar și eficient.
Cum era Sebastian acum 5 ani, când s-a angajat în UTILBEN, și cum este Sebastian acum?
În urmă cu 5 ani, când m-am alăturat echipei UTILBEN, eram entuziast și dornic să contribui la dezvoltarea marketingului digital, un domeniu care mă pasiona în mod deosebit. Sunt bucuros să realizez că entuziasmul și pasiunea nu s-au stins, chiar dimpotrivă, s-au amplificat! Pot spune că am crescut odată cu echipa de marketing, întrucât, în urmă cu 5 ani, eram o mână de oameni, iar acum, departamentul nostru reunește 12 membri.
Dacă, în urmă cu 5 ani, lucram cu agenții externe de marketing pentru diverse campanii, acum, totul se face intern datorită echipei de profesioniști care s-a format în tot acest timp. În fond, toată compania UTILBEN a crescut într-un ritm alert, nu doar echipa de marketing. În 2018, eram sub 40 de angajați, iar acum, suntem 120!
Simt că parcursul meu în UTILBEN a fost unul de evoluție în plan personal și profesional, precum și de autocunoaștere. Am aflat cum să-mi dezvolt abilitățile și să îmi depășesc limitele, totul pe calea învățării și a perseverenței. Acum, mai mult ca oricând, pun accent pe dezvoltare personală și sunt mândru de tot ce am realizat în acești 5 ani. Și, totodată, de-abia aștept să aflu ce îmi rezervă viitorul!
Care a fost cea mai mare provocare profesională în cadrul UTILBEN, dar și cea mai mare victorie?
Momentul dezvoltării unor noi linii de business ale companiei UTILBEN a coincis cu pandemia. Marea provocare a venit din a găsi modalități inovatoare, care să corespundă noii realități, de a promova diviziile de piese, service și rental. Într-un timp foarte scurt, echipa de marketing a reușit să își redeseneze strategia de marketing, astfel încât campaniile noastre să aibă rezultate chiar dacă oamenii stăteau mai mult închiși în case. Prin urmare, am reușit să transformăm o provocare într-o victorie.
O altă victorie a echipei de marketing pe care nu o pot uita este punerea în scenă a evenimentului Ziua Pasionaților de Utilaje în mai puțin de o lună. Cu toate că departamentul nostru era de 3 ori mai mic decât este în prezent, am reușit să organizăm, să promovăm și să gestionăm evenimentul într-o manieră impecabilă!
Ai recomanda UTILBEN prietenilor tăi? Dacă da, de ce?
Da, cu siguranță aș face asta! Mai ales pentru că UTILBEN este o companie care pune accent pe dezvoltare și performanță. Asta a dus la formarea unei echipe de 120 de profesioniști, care conlucrează armonios pentru a le oferi clienților noștri cele mai bune produse și servicii din industrie. Iar acest angajament față de excelență se reflectă în tot ceea ce facem.