Poziție: Editor video cu spirit creativ
Locație: Cluj-Napoca
Departament: Marketing Operations
Perioadă de angajare: part-time/full-time
Cine suntem noi, unde vei lucra, te-ntrebi? Ei bine, dacă
nu ai auzit încă de UTILBEN, ține-te bine! Suntem compania numărul 1 în România
când vine vorba de vânzarea de utilaje second hand și vrem să devenim numărul 1
și în Europa! Bineînțeles, comercializăm și utilaje noi și vrem să creștem în
acest domeniu. Dacă nu te-ai încruntat la vederea cuvântului „utilaje”, putem
continua. Bun, poate nu știi prea multe despre tractoare, excavatoare sau
combine, dar nici nu trebuie. O să le înveți foarte repede și o să vezi că e
chiar fain să îți lărgești aria de cunoștințe. Suntem siguri că ești o persoană
deschisă și creativă, așa că nu ne facem griji dacă nu știi ce face un
autogreder sau de ce nu îi poți atașa un graifer. Ideea de bază este că UTILBEN
este o companie deschisă și în plin proces de dezvoltare. Ai putea spune că
suntem pe val! Așa că vrem să vezi acest anunț de angajare ca fiind o oportunitate.
Pentru că așa și este! Este o oportunitate de a face parte dintr-o echipă
tânără și dinamică, a cărei medie de vârstă este undeva pe la 30 de ani. Am
crescut rapid și frumos, zicem noi, de la un angajat la 50, iar, ținta este să
ajungem la 200 de colegi faini și talentați. Așa că acum este cel mai bun
moment să ni te alături!
Iată despre ce vei citi în acest anunț:
1. Ce tip de coleg ne dorim și cum vei contribui la
creșterea noastră.
2. Ce trebuie să știi și care vor fi responsabilitățile
tale.
3. De ce e fain să lucrezi cu noi în echipă.
4. Cultura și viziunea noastră pe termen lung.
5. De ce să nu aplici.
6. Cum aplici.
1. Ce tip de coleg ne dorim și cum vei contribui la
creșterea noastră.
Editorul video pe care îl căutăm are viziune, talent și
este creativ. Vei pune umărul la dezvoltarea UTILBEN și ne vei ajuta să ne
depășim limitele!
2. Ce trebuie să știi și care vor fi responsabilitățile
tale.
Vei fi responsabil de crearea de conținut video, alături de colegii tăi din echipa de marketing. Te vei consulta cu ei și, împreună, veți găsi cele mai bune soluții, astfel încât numele UTILBEN să fie cunoscut și reprezentat corespunzător. Vei fi responsabil, practic, de imaginea companiei în ceea ce privește sectorul video. Avem încredere în tine!
Profilul persoanei căutate:
- ai experiență în montaj video: nu trebuie să fi fost
neapărat angajat, dar vrem să vedem proiecte de-ale tale
- trebuie să fii pasionat de montaj video, să fii creativ
și să îți placă să ieși din tipare: vrem să vedem stilul tău propriu de montaj
- ești atras de marketing, PR și publicitate: nu e musai
să fi lucrat în domeniu, ci doar să vrei să-ți extinzi aria de lucru
- ai la degetul mic Adobe Premiere și ești prieten bun cu
Adobe After Effects și Adobe Audition
- ar ajuta și dacă nu ești străin de Adobe Photoshop
- trebuie să fii o persoană deschisă și flexibilă, pentru
că noi punem accent pe comunicare și pe inter-relaționare fructuoasă
- căutăm un coleg proactiv, ambițios și harnic, orientat
către rezultate și succesul echipei
- vrem să ai inițiativă, pentru că îți dăm toată
libertatea să îți pui ideile în practică
Chiar dacă nu ai o experiență vastă în domeniu sau nu ai
lucrat la cel mai înalt nivel, ne bazăm pe potențialul tău de creștere! Suntem
dornici să îți fim alături în procesul de învățare și acomodare. Tu trebuie
doar să fii bun în ceea ce faci, să ai aptitudini bune de montaj și înclinații
către crearea de conținut video inovativ. Pentru că ești un artist, vrem să îți
vedem portofoliul și să ne vorbești despre realizările și visurile tale!
Atribuții:
- vei asigura premontajul: asta înseamnă că vom alege
cele mai bune și inspirate cadre, pentru a obține un material potrivit nevoilor
noastre
- vei realiza grafica pentru clipurile noastre video:
chiar dacă o imagine e cât o mie de cuvinte, asta nu înseamnă că nu mai putem
adăuga și text, care să corespundă cu scriptul prezentatorului
- vei face montajul: îți vei folosi înclinațiile
artistice și flerul, pentru a crea un material video jos pălăria
Tu vei pregăti și vei împacheta practic tot conținutul
video, astfel încât materialul rezultat să atragă și să capteze atenția
clienților și potențialilor clienți UTILBEN. Gândește-te că vom crea împreună
un reportaj captivant, vom face o știre de senzație sau vom produce o emisiune
ce te ține lipit de televizor. Scopul nostru este de a depăși barierele
marketing-ului și de a veni cu ceva cu adevărat nou pe piață. Nu credem în
constrângeri și în tipologii. Credem în talent și în inovație!
Beneficii:
- vei lucra într-o echipă tânără și dinamică, în care
dezvoltarea personală și performanța sunt pe primul loc
- ai șansa de a deveni expert în utilaje, fără prea mult
efort, iar o specializare în plus la CV nu-i strică nimănui
- ai oportunitatea de a lucra într-o companie care
se transformă, din bună în excelentă, iar tu vei contribui la asta
- ai posibilitatea de a te dezvolta personal, prin
training-uri de specialitate și seminarii, alături de colegii tăi care sunt mai
mult decât bucuroși să te ajute
- reușitele tale și ale echipei din care faci parte vor
fi răsplătite
- vei primi un salariu motivant, pentru că vrem să
fii mulțumit și să vii cu plăcere la serviciu
- vei beneficia de bonus-uri periodice, odată cu
îndeplinirea obiectivelor și odată cu apariția realizărilor personale
- vei avea acces la „Academia UTILBEN”, pentru a te
perfecționa și pentru a te dezvolta pe plan personal
- vei avea un program flexibil, lipsit de constrângeri și
limitări
- îți punem la dispoziție toate mijloacele necesare
pentru a-ți desfășura activitatea: computer, laptop, soft-uri și orice componentă
hardware îți trebuie
- în plus, vei avea posibilitatea să vezi lumea, alături
de colegii tăi, care s-au luptat cu taurii în Spania, au făcut pizza în Italia,
au condus un Porsche în Germania, au inventat un nou tip de ciocolată în Belgia
și s-au plimbat cu bicicleta pe Marele Zid Chinezesc
Beneficiul poate cel mai important este că vei lucra într-o echipă de marketing deschisă către noi provocări, ai cărei componenți îți vor fi aproape și te vor ajuta în orice privință. Noi, la UTILBEN, suntem cu toții ospitalieri și primitori. Integrarea în familia UTILBEN este un proces fluid și natural. Suntem deschiși și prietenoși, iar fiecare angajat, indiferent de funcția pe care o ocupă, este valoros. Nu facem diferențe între angajați și toată lumea este pe picior de egalitate. Aici, vei găsi întotdeauna înțelegere, respect și apreciere!
3. De ce e fain să lucrezi la noi în echipă.
– fiecare echipă se organizează așa cum vrea, atâta timp
cât se îndeplinesc obiectivele de grup: nu vei fi constrâns să faci ceva ce nu
îți place sau nu se află în fișa
postului
– nu o să ai parte de ședințe la ora 9 seara și nici nu o
să te sune cineva în concediu să îți ceară să lucrezi: programul tău part-time
va fi stabilit împreună cu echipa ta
– la UTILBEN, nu ai șefi, ai colegi, parteneri și
prieteni, iar cei din echipa noastră lucrează responsabil și asumat: cu toții
avem același scop, acela de a deveni mai buni
– punem pasiune în orice lucru pe care îl facem: facem totul
cu bucurie și cu deschidere, în efortul comun de a avea succes
– investim în oameni tineri și entuziaști: exact cum ești
tu!
– învățăm din greșeli, pentru că nimeni nu este perfect
– vrem să demonstrăm că și în România se pot dezvolta
afaceri bazate pe valori sănătoase și integritate: credem cu tărie în asta și
faptele noastre corespund principiilor UTILBEN
4. Cultura și viziunea noastră pe termen lung.
Valorile UTILBEN sunt:
Dezvoltare personală
Fiecare angajat citește timp de 20 de minute pe zi în
„Academia UTILBEN”. Prin „Academia UTILBEN”, fiecare coleg are acces la
training-uri, video-uri și cărți de dezvoltare personală. Pentru că vrem
să fii mai bun și să crești odată cu noi. Vrem să avem succes împreună!
Onestitate
Odată ce un client a cumpărat un utilaj de la noi, el
rămâne clientul nostru fidel timp de minimum 20 de ani. Acesta este obiectivul
pe care îl avem în minte în tot ceea ce facem. Este o promisiune, o garanție că
facem lucrurile cu etică și caracter!
Promptitudine
Răspundem la cerințele clienților de 10 ori mai repede
decât competitorii noștri. Este o măsură a eficienței noastre și a
profesionalismului. Ne facem treaba în mod responsabil și eficient.
Productivitatea este pe primul loc!
Întâlnirea trimestrială
În fiecare trimestru, ne întâlnim pentru a planifica
următoarele 90 de zile. Aici, se face evaluarea ultimului trimestru și se
pregătește următoarea etapă. Se alege un singur lucru ca fiind obiectivul
principal al următorului trimestru și maximum 5 priorități. Suntem organizați
și atenți la tot ceea ce facem. Nu vrem să muncim în zadar, ci să culegem
roadele muncii noastre!
Întâlnirea lunară
Ne întâlnim o dată la 30 de zile, ca să planificăm luna
care urmează. Această întâlnire are ca scop evaluarea lunii precedente - să ne
asigurăm că suntem în grafic în ceea ce privește planul pe trimestru - și să
planificăm luna care urmează. Suntem orientați către succes și focusați să
rămânem pe drumul cel bun!
Întâlnirea zilnică
În fiecare dimineață, toți colegii din fiecare echipă
participă la o întâlnire de 15 minute, care îi pune pe toți pe aceeași pagină.
Scopul întâlnirii zilnice este să ne stabilim prioritățile și să ne asigurăm că
lucrurile merg în aceeași direcție. Suntem părți ale unui întreg și reușitele
se măsoară prin unitatea grupului!
Antrenamentul lunii
În fiecare lună, alegem o zi dedicată învățării. Cu toții
știm cât de importantă este educația pentru creșterea companiei. Tocmai de
aceea, există o zi pe lună în companie în care tot ce facem este să învățăm
lucruri noi. Creștem împreună și credem în puterea de grup!
5. De ce să nu aplici.
Suntem foarte selectivi în alegerea candidaților și suntem siguri că așa ești și tu când îți alegi un loc de muncă. Tocmai de aceea, vrem să ne asigurăm că acest rol ți se potrivește. Deci, nu aplica dacă:
- nu ești o persoană organizată și nu îți place să îți planifici activitatea:
ești un spirit liber și boem
- nu îți place să lucrezi în echipă și nu apreciezi
critica, fie ea constructivă: tu le știi pe toate și le știi cel mai bine
- nu ești pasionat de montajul video și nu vrei să
explorezi noi teritorii în domeniu: ești blazat și plictisit de atâta montaj
- nu ești creativ și respingi inovația: faci doar ce ai
învățat și e suficient
- nu îți place să înveți sau să te dezvolți personal:
ești perfect așa cum ești și nu mai ai ce învăța
6. Cum aplici.
Iar acum, dacă încă ești interesat și îndeplinești toate
criteriile pe care ți le-am prezentat și vrei să contribui la dezvoltarea și
transformarea UTILBEN, iată ce trebuie să faci în continuare:
1. Completează formularul din dreapta.
De ce este nevoie să completezi acel formular? Deoarece
sunt foarte multe persoane care aplică și nu au nicio legătură cu acest job.
Noi nu ne dorim oameni care nu se potrivesc și nu se pliază pe valorile
companiei. De asemenea, sunt luate în considerare doar persoanele care aplică
pe acest site.
2. Dacă CV-ul tău ne-a impresionat, o să trecem la
următoarea etapă, în care îți vom adresa câteva întrebări mai detaliate.
Vrem să fim siguri că acest rol ți se potrivește și, de
aceea, în această etapă o să te rugăm să completezi un scurt chestionar.
3. Dacă ai trecut și de etapa cu numărul 2, trecem la
pasul următor. Acest pas presupune un interviu prin Skype, cu viitoarele tale
colege de la HR.
4. Dacă ai trecut și de etapa cu numărul 3, trecem la
pasul următor. Acest pas presupune interviul față în față, la sediul firmei
noastre.
5. Ultimul și cel mai
important pas este să găsim o soluție prin care ambele părți să fie mulțumite.
Tu să fii mulțumit din punct de vedere financiar și personal că faci parte din
cea mai faină echipă, iar noi să fim mulțumiți că am găsit persoana potrivită
care să ne ajute să ducem compania la următorul nivel!
Astfel, dacă bifezi toate punctele enumerate mai sus, te
invităm să aplici, pentru că de-abia așteptăm să te cunoaștem!