Sales Operations Coordinator

Descriere


Poziție: Sales Operations Coordinator

Locație: Cluj-Napoca

Departament: Sales Operations

Perioadă de angajare: full-time

UTILBEN este lider în vânzarea de utilaje second hand în România și vrem să avem același statut și la nivel european. Bineînțeles, focusul nostru cade și pe echipamentele noi și ne dorim o creștere și în acest sector. Iar, pentru a ne atinge aceste țeluri înalte, avem nevoie de specialiști și de persoane de caracter. Vrem ca echipa UTILBEN să fie formată din oameni de principii, persoane care au convingeri morale ferme și, totodată, sunt adevărați profesioniști în domeniu. Credem în leadership eficient, iar munca în echipă ne definește. Totul, pentru succesul colectiv și satisfacția pe care o aduce lucrul bine făcut! Aceasta este viziunea UTILBEN.

Iată despre ce vei citi în acest anunț:

1. Ce persoană ne dorim și cum vei contribui la creșterea noastră.

2. Ce trebuie să știi și care vor fi responsabilitățile tale.

3. De ce e fain să lucrezi cu noi în echipă.

4. Cultura și viziunea noastră pe termen lung.

5. De ce să nu aplici.

6. Cum aplici.

1. Ce persoană ne dorim și cum vei contribui la creșterea noastră.

Pe lângă puntea pe care o creează între colegii de la vânzări și cei din achiziții și tehnic, persoana potrivită pentru Departamentul Sales Operations Coordinator ia deciziile necesare deblocării situațiilor complexe care apar și își asumă îndeplinirea lor cu succes. Rolul principal al noului nostru coleg sau colegă este să identifice ce anume interferează, ce încetinește sau ce blochează procesul de vânzare și să se asigure că totul merge strună! Focusul trebuie să cadă pe eliminarea impedimentelor sau inadvertențelor din sistem, prin simplificarea și perfecționarea continuă a circuitului de vânzare.

Departamentul Sales Operations Coordinator este esențial pentru îndeplinirea promisiunilor pe care ni le-am asumat și, în același timp, pe care le-am făcut clienților și partenerilor noștri. Sales Operations Coordinator este practic un multiplicator al vânzărilor, prin rolul determinant pe care îl are: este liantul între Departamentul de Vânzări și Departamentul Operațional, care susține vânzarea efectivă. Rezultatul acestei relații trebuie să fie întotdeauna creșterea productivității și eficientizarea echipelor de vânzări, prin reducerea fricțiunilor și eventualelor probleme ce apar în procesul de vânzare.

2. Ce trebuie să știi și care vor fi responsabilitățile tale.

Persoana cea mai potrivită pentru departamentul nostru de Sales Operations Coordinator urmărește automatizarea și îmbunătățirea constantă a procesului de vânzare, prin folosirea tool-urilor aferente. Optimizează procedura de calificare a deal-urilor și scoring-ul clienților. Atunci când situația o impune, dă derogări financiare sau operaționale, pentru a duce la bun sfârșit o vânzare. Pentru că „răspundere” și „asumare” sunt cuvinte de ordine în ideologia UTILBEN, persoana responsabilă de Sales Operations Coordinator urmărește finalitatea vânzării în termenul agreat și în condițiile stabilite. Calitățile pe care le căutăm sunt managementul eficient al riscului în derogări și în situații speciale, precum și un bun management al pipeline-urilor.

Ești persoana pe care o căutăm dacă:

- identifici motivele problemelor și le soluționezi rapid

- vrei să creezi punți între departamentele vânzări și achiziții

- ești prima care realizează că ceva nu merge bine și rezolvă cauza

- vrei ca deal-urile să se deruleze normal și să nu se blocheze

- ești orientată către eficientizarea proceselor și procedurilor

- gândești în procese și găsești soluții alternative

- ești proactivă, nu reactivă

- găsești tot timpul soluții rapide și ți le asumi

- ai cunoștințe de risk management

- îți place să automatizezi și să simplifici

- vrei să ajuți vânzătorii să fie mai eficienți

- vrei să mărești viteza de închidere a unei tranzacții

- știi să menții un echilibru între respectarea sistemului și acordarea de derogări

Atribuții:

Toată munca ta și efortul trebuie să fie îndreptate către creșterea ratei de succes în ceea ce privește vânzările. Asta înseamnă că vei face o analiză a motivelor pentru care o tranzacție nu se concretizează, vei corija aceste probleme și, cel mai important, vei învăța din ele, astfel încât situația să nu se mai repete. Astfel, dacă dintr-o sută de cereri primite pe canalele noastre de marketing, în prezent, vindem doar 10 utilaje, tu vei face ca acest număr să se dubleze! Pentru că niciun ideal nu este prea înalt, nu-i așa?

Vei face în așa fel încât viteza de închidere a unei tranzacții să crească exponențial. Dacă, în medie, în industria utilajelor grele, intervalul de timp din momentul formulării unei cereri și primirea efectivă a echipamentului este de 60 de zile, noi vrem ca tu să înjumătățești această perioadă. De la 60 de kilometri pe oră, vrem să depășim limita de viteză și să atingem suta în 3 secunde!

Și, nu în ultimul rând, tu ești persoana care va contribui decisiv la creșterea productivității vânzătorilor. Aceștia trebuie să urmeze un circuit lin al apei în natură, însă, de cele mai multe ori, apele sunt învolburate. Cu toții suntem conștienți de complexitatea procesului de vânzare, de timpul pierdut cu proceduri ce se dovedesc inutile și cerințe ce par absurde. Responsabilitatea ta este să elimini toate aceste obstacole și să te asiguri că circuitul vânzării este unul absolut fluid.

Beneficii:

- vei lucra într-o echipă tânără și dinamică, în care dezvoltarea personală și performanța sunt pe primul loc

- ai șansa de a deveni expert(ă) în utilaje, fără prea mult efort, iar o specializare în plus la CV nu-i strică nimănui

- ai oportunitatea de a lucra într-o companie care se transformă, din bună în excelentă, iar tu vei contribui la asta

- ai posibilitatea de a te dezvolta personal, prin training-uri de specialitate și seminarii, alături de colegii tăi care sunt mai mult decât bucuroși să te ajute

- reușitele tale și ale echipei din care faci parte vor fi răsplătite

- vei primi un salariu motivant, pentru că vrem să fii mulțumit(ă) și să vii cu plăcere la serviciu

- vei beneficia de bonus-uri periodice, odată cu îndeplinirea obiectivelor și odată cu apariția realizărilor personale

- vei avea acces la „Academia UTILBEN”, pentru a te perfecționa și pentru a te dezvolta pe plan personal

- îți punem la dispoziție toate mijloacele necesare pentru a-ți desfășura activitatea: computer, laptop, soft-uri și orice componentă hardware îți trebuie

 3. De ce e fain să lucrezi la noi în echipă.

- fiecare echipă se organizează așa cum vrea, atâta timp cât se îndeplinesc obiectivele de grup: nu vei fi constrâns(ă) să faci ceva ce nu îți place sau nu se află  în fișa postului

- nu o să ai parte de ședințe la ora 9 seara și nici nu o să te sune cineva în concediu să îți ceară să lucrezi

- la UTILBEN, nu ai șefi, ai colegi, parteneri și prieteni, iar cei din echipa noastră lucrează responsabil și asumat: cu toții avem același scop, acela de a deveni mai buni

- punem pasiune în orice lucru pe care îl facem: facem totul cu bucurie și cu deschidere, în efortul comun de a avea succes

- investim în oameni tineri și entuziaști: exact cum ești tu!

- învățăm din greșeli, pentru că nimeni nu este perfect

- vrem să demonstrăm că și în România se pot dezvolta afaceri bazate pe valori sănătoase și integritate: credem cu tărie în asta și faptele noastre corespund principiilor UTILBEN

4. Cultura și viziunea noastră pe termen lung.

Valorile UTILBEN sunt:


Dezvoltare personală 

Fiecare angajat(ă) citește timp de 20 de minute pe zi în „Academia UTILBEN”. Prin „Academia UTILBEN”, fiecare coleg(ă) are acces la training-uri, video-uri și cărți de dezvoltare personală. Pentru că vrem să fii mai bun(ă) și să crești odată cu noi. Vrem să avem succes împreună!

Onestitate

Odată ce un client a cumpărat un utilaj de la noi, el rămâne clientul nostru fidel timp de minimum 20 de ani. Acesta este obiectivul pe care îl avem în minte în tot ceea ce facem. Este o promisiune, o garanție că facem lucrurile cu etică și caracter!

Promptitudine

Răspundem la cerințele clienților de 10 ori mai repede decât competitorii noștri. Este o măsură a eficienței noastre și a profesionalismului. Ne facem treaba în mod responsabil și eficient. Productivitatea este pe primul loc!

Întâlnirea trimestrială

În fiecare trimestru, ne întâlnim pentru a planifica următoarele 90 de zile. Aici, se face evaluarea ultimului trimestru și se pregătește următoarea etapă. Se alege un singur lucru ca fiind obiectivul principal al următorului trimestru și maximum 5 priorități. Suntem organizați și atenți la tot ceea ce facem. Nu vrem să muncim în zadar, ci să culegem roadele muncii noastre!

Întâlnirea lunară

Ne întâlnim o dată la 30 de zile, ca să planificăm luna care urmează. Această întâlnire are ca scop evaluarea lunii precedente - să ne asigurăm că suntem în grafic în ceea ce privește planul pe trimestru - și să planificăm luna care urmează. Suntem orientați către succes și focusați să rămânem pe drumul cel bun!

Întâlnirea zilnică

În fiecare dimineață, toți colegii din fiecare echipă participă la o întâlnire de 15 minute, care îi pune pe toți pe aceeași pagină. Scopul întâlnirii zilnice este să ne stabilim prioritățile și să ne asigurăm că lucrurile merg în aceeași direcție. Suntem părți ale unui întreg și reușitele se măsoară prin unitatea grupului!

Antrenamentul lunii

În fiecare lună, alegem o zi dedicată învățării. Cu toții știm cât de importantă este educația pentru creșterea companiei. Tocmai de aceea, există o zi pe lună în companie în care tot ce facem este să învățăm lucruri noi. Creștem împreună și credem în puterea de grup!

5. De ce să nu aplici.

Suntem foarte selectivi în alegerea candidaților și suntem siguri că așa ești și tu când îți alegi un loc de muncă. Tocmai de aceea, vrem să ne asigurăm că acest rol ți se potrivește. Deci, nu aplica dacă:

- nu faci față la stres și presiune

- nu poți lua decizii rapide bune

- nu ești o persoană consecventă

- ești o persoană nehotărâtă și nu te poți impune

- nu îți asumi responsabilitatea

- preferi să-ți delegi atribuțiile

- nu ai înclinație către rezolvarea problemelor

- nu știi cum să gestionezi confruntările

- nu știi cum să tratezi situațiile delicate

- îți este teamă să greșești și iei decizii pe bază de frică

- ești o persoană sensibilă și tratezi neînțelegerile personal

- te pierzi în fața temperamentelor puternice și ferme

- nu îți plac jocurile de strategie

6. Cum aplici.

Iar acum, dacă încă ești interesat(ă) și îndeplinești toate criteriile pe care ți le-am prezentat și vrei să contribui la dezvoltarea și transformarea UTILBEN, iată ce trebuie să faci în continuare:

1. Completează formularul din dreapta sus.

De ce este nevoie să completezi acel formular? Deoarece sunt foarte multe persoane care aplică și nu au nicio legătură cu acest job. Noi nu ne dorim oameni care nu se potrivesc și nu se pliază pe valorile companiei. De asemenea, sunt luate în considerare doar persoanele care aplică pe acest site.

2. Dacă CV-ul tău ne-a impresionat, o să trecem la următoarea etapă, în care îți vom adresa câteva întrebări mai detaliate.

Vrem să fim siguri că acest rol ți se potrivește și, de aceea, în această etapă o să te rugăm să completezi un scurt chestionar.

3. Dacă ai trecut și de etapa cu numărul 2, trecem la pasul următor. Acest pas presupune un interviu prin Skype, cu viitoarele tale colege de la HR.

4. Dacă ai trecut și de etapa cu numărul 3, trecem la pasul următor. Acest pas presupune interviul față în față, la sediul firmei noastre.

5. Ultimul și cel mai important pas este să găsim o soluție prin care ambele părți să fie mulțumite. Tu să fii mulțumit(ă) din punct de vedere financiar și personal că faci parte din cea mai faină echipă, iar noi să fim mulțumiți că am găsit persoana potrivită care să ne ajute să ducem compania la următorul nivel!

Astfel, dacă bifezi toate punctele enumerate mai sus, te invităm să aplici, pentru că de-abia așteptăm să te cunoaștem!


Aceasta este sansa ta. Hai sa ne cunoastem !