campaign-notification campaign-notification

Contabil Senior

Descriere

Compania: UTILBEN

Domeniul: VÂNZĂRI PRODUSE ȘI SERVICII

Rolul: CONTABIL SENIOR

Locul: CLUJ-NAPOCA

Tipul: FULL-TIME ȘI PE PERIOADĂ NEDETERMINATĂ

 

Descriere rol:

  • Experiență pe funcționalități conturi contabile, cheltuieli în avans, amortizări;
  • Închideri și urmăriri balanțe (conturi analitice specifice);
  • Axarea pe rezolvarea de probleme și pe formarea de oameni;
  • Calitatea de membru CECCAR și cunoștințele de SAFT reprezintă un avantaj.

Cine suntem noi?

UTILBEN este o companie aflată în topul vânzărilor de utilaje agricole și de construcții în România. Avem o experiență de peste 17 ani în domeniu, timp în care am stabilit relații solide cu peste 500 de furnizori de echipamente fiabile din întreaga lume. Oferta de utilaje și atașamente agricole și de construcții cuprinde peste 30.000 de produse, regăsite pe site-ul www.utilben.ro. Grupul UTILBEN are o cifră de afaceri de peste 22 milioane de euro pe an.

Suntem o echipă unită și ne comportăm ca atare. Vom face tot posibilul să te integrezi rapid în compania noastră, iar procesul de învățare să fie cât mai facil. De-abia așteptăm să învățăm lucruri de la tine și să facem treabă bună împreună!

 

 

Responsabilitățile tale:

  • Asigurarea aplicării corecte a legislației în domeniul economic (fiscal, contabilitate etc.);
  • Colaborarea cu auditorul financiar extern;
  • Asigurarea corectitudinii înregistrării documentelor în contabilitate;
  • Simplificarea activității contabile și urmărirea eficientizării și optimizării proceselor interne;
  • Crearea și actualizarea proceselor și procedurilor contabile;
  • Asigurarea suportului în realizarea bilanțului, a balanței și a declarațiilor;
  • Introducerea și întocmirea facturilor de achiziții, respectiv vânzare;
  • Procesarea extraselor bancare;
  • Alocarea cheltuielilor pe centre de cost, gestiuni;
  • Operarea bonurilor de consum;
  • Întocmirea notelor de transfer între punctele de lucru;
  • Introducere deconturi angajați și urmărirea documentelor justificative pentru decont;
  • Verificarea și calcularea diurnelor conform normelor în vigoare;
  • Arhivarea documentelor în format electronic.

Beneficiile pe care ți le oferim:

Vei primi tot sprijinul de care ai nevoie pentru a-ți face treaba și pentru a obține rezultate excepționale. La UTILBEN, susținem și recompensăm performanța. Acest lucru înseamnă că vei fi răsplătit financiar pe măsura reușitelor tale. Vei primi un salariu motivant și bonusuri în funcție de indicatorii de performanță stabilite. De asemenea, oferim tichete de masă și decontarea transportului. .

Vei lucra într-o echipă dinamică și performantă, care transformă organizația UTILBEN din bună în excelentă. În plus, compania noastră încurajează dezvoltarea personală, așa că vei beneficia de instruire de specialitate și te vei putea perfecționa în domeniile tale de interes, astfel încât să devii expert în mai multe domenii!

Mai mult decât atât mai poți beneficia și de următoarele:

  • Bonus de performanță;
  • Tichete de masă;
  • Decontare transport;
  • Abonament de servicii de sănătate;
  • Asigurare de sănătate și de viață;
  • Training inclus;
  • Diferite evenimente pentru angajați: celebrări, Ziua Companiei.
 

10 fundamente ale Culturii UTILBEN:

  • Fiecare super-erou împărtășește viziunea companiei
  • Valorile UTILBEN sunt esențiale pentru fiecare super-erou
  • Recrutăm oameni care au potențial să devină super-eroi
  • Crearea unui context în care oamenii să devină super-eroi
  • Super-eroii au nevoie de independență și de flexibilitate
  • Ne setăm obiective nerezonabile
  • Întâlniri de planificare și prioritizare
  • Celebrarea victoriilor
  • Obiceiuri și tradiții
  • Contribuție și voluntariat

Află mai multe despre Cultura UTILBEN:

https://www.utilben.ro/article/cultura-organizationala-utilben


Aplică acum, în 5 pași simpli:

 

Iar acum, dacă încă ești interesat și îndeplinești toate criteriile pe care ți le-am prezentat și vrei să contribui la dezvoltarea și transformarea UTILBEN, iată ce trebuie să faci în continuare:

1. Completează formularul, printr-un click pe butonul „Aplică acum”.

2. Dacă CV-ul tău ne-a impresionat, vom trece la următoarea etapă, în care îți vom adresa întrebări mai detaliate.

3. Dacă ai trecut de etapa cu numărul 2, trecem la pasul următor. Mai exact, un interviu pe ZOOM sau Skype, cu o colegă de la HR.

4. Dacă ai trecut și de etapa cu numărul 3, urmează un interviu față în față, la sediul firmei noastre.

5. Ultimul și cel mai important pas este să găsim o soluție prin care ambele părți să fie mulțumite. Tu să fii mulțumit din punct de vedere financiar și personal că faci parte din cea mai faină echipă, iar noi să fim mulțumiți că am găsit persoana potrivită care să ne ajute să ducem compania la următorul nivel de performanță!

Astfel, dacă bifezi toate punctele enumerate mai sus, te invităm să aplici, pentru că de-abia așteptăm să te cunoaștem!