campaign-notification campaign-notification

Anatomia unui incarcator frontal care sunt principalele componente

Publicat de 27/09/2022

incarcator frontal, componente, componente incarcator frontal, piese incarcator frontal

Care sunt componentele cele mai importante ale unui incarcator frontal si cum functioneaza acestea - Aflati din articol.

Din ce categorii de piese si component este format un incarcator frontal

Un încărcător frontal este un echipament des întâlnit în lucrările de construcții. În timp ce majoritatea oamenilor înțeleg scopul și abilitățile unice ale unui încărcător frontal, mulți nu cunosc rolul ansamblului de componente ale utilajului sau cum funcționează acestea împreună. Așadar, am creat o listă ce cuprinde componentele unui încărcător frontal. Fie că sunteți un expert în încărcătoare frontale sau vă aflați la începutul carierei dvs. în construcții, această listă vă va ajuta să înțelegeți mai bine funcționalitatea acestui utilaj.

Componente importante ale unui încărcător frontal

1. Motor

Una dintre componentele esențiale ale oricărui încărcător frontal este motorul. Acesta are rolul de a alimenta sistemul de acționare al utilajului, sistemele hidraulice și alte sisteme. Motoarele pentru încărcător frontal sunt proiectate special pentru a îndeplini obiectivele țintă de durabilitate, eficiență și fiabilitate în timpul funcționării și pentru a menține funcționalitatea corespunzătoare în condiții de lucru dure sau chiar extreme.

2. Transmisie

Transmisia unui încărcător frontal utilizează principiile raporturilor de transmisie pentru a permite utilajului să funcționeze la diferite viteze și la diferite niveluri de cuplu, pe măsură ce puterea este transferată de la motor, prin transmisie și, eventual, către roți. În timp ce o transmisie cu 4 trepte este varianta standard, alte variante permit personalizarea condițiilor de lucru, cum ar fi atunci când sunt necesare perioade lungi și repetitive de lucru. Pentru majoritatea încărcătoarelor, o transmisie va utiliza un convertizor de cuplu, dar este posibilă și utilizarea unei transmisii hidrostatice.

3. Transmisii finale și frâne

Transmisiile finale și grupurile de frânare sunt încorporate în osiile încărcătorului frontal. Transmisiile finale constau într-un număr de sisteme de angrenaje planetare și reprezintă ultimul punct de transformare a puterii într-un cuplu ridicat pe măsură ce este transferată roților.

4. Supapă de control principală

Supapa de control principală a unui încărcător frontal controlează direcția fluxului și presiunea sistemului hidraulic și a fiecărei părți acționate hidraulic ale încărcătorului.

5. Diferențiale

Diferențialele față și spate dintr-un încărcător frontal se află în centrul osiilor și transformă direcția de putere. Aceste componente utilizează, de asemenea, un sistem cu angrenaje pentru a permite roților de pe aceeași axă să se rotească la viteze diferite în condiții specifice, cum ar fi atunci când ocolesc un obstacol.

6. Cabina operatorului

Cabina unui încărcător frontal funcționează ca o stație centrală de comandă. Datorită mediilor în care lucrează, cabinele încărcătoarelor pe roți sunt adesea ranforsate cu echipamente de siguranță. În procesul de proiectare a cabinei și în modul în care aceasta sunt încorporată în utilaj, se pune accent pe asigurarea unei vizibilități foarte bune pentru operator în timpul funcţionării echipamentului. Din ce în ce mai mult, cabina încărcătorului găzduiește o gamă largă de instrumente inteligente pentru a ajuta operatorul să își desfășoare munca, să le monitorizeze eficiența și să rămână vigilent față de potențialele pericole din șantier.

7. Axe

O axă în părțile din față și din spate ale încărcătorului conectează sistemele de antrenare la roți. Deoarece un încărcător frontal poate suferi impacturi puternice de desubt, arborii osiilor și angrenajele interne din interiorul osiei necesită o carcasă de osie deosebit de rezistentă și robustă.

8. Jante și anvelope

Încărcătoarele frontale funcționează într-o gamă largă de condiții de teren și, ca atare, trebuie proiectate pentru a se adapta specificului suprafețelor de lucru. Jantele trebuie proiectate pentru a susține greutatea considerabilă a multor încărcătoare frontale împreună cu greutatea încărcăturilor pe care le transportă. Anvelopele trebuie să fie proiectate pentru a oferi tracțiune în medii nepavate, pentru a evita deteriorarea din cauza materialelor brute și chiar pentru a preveni impactul prea puternic sau compactarea excesivă a suprafețelor.

9. Cilindri hidraulici

Doi cilindri hidraulici, unul pe fiecare parte a brațului, controlează ridicarea și coborârea brațului de încărcare. Acești cilindri trebuie să fie suficient de puternici pentru a ridica sarcini grele și proiectați pentru utilizare frecventă. Operatorul unui încărcător frontal trebuie să prevină deteriorarea cilindrilor brațului în timpul ridicărilor și atunci când brațul este supus forțelor laterale.

10. Braț de încărcare

Brațul conectează cupa încărcătorului frontal, sau alte atașamente, la corpul utilajului. Brațul trebuie să fie construit pentru a suporta sarcini grele, rezistență în timpul ridicării și utilizare constantă sau repetitivă. Lungimea brațului definește raza de acțiune a încărcătorului și înălțimea de descărcare a cupei. Un braț prea scurt poate crea probleme la încărcarea echipamentelor mari sau la stivuirea materialelor peste o anumită înălțime.

11. Cupe și alte atașamente

Cupele de încărcare sunt cel mai comun tip de atașament pe un încărcător frontal. Dar chiar și cupele vin într-o gamă largă de dimensiuni și modele pentru a se potrivi diferitelor materiale și condițiilor de lucru diverse. De la cupe special create pentru rocă din minerit până la cupe cu graifer în silvicultură, un încărcător frontal poate deveni multifuncțional cu o schimbare rapidă a cupei. Dincolo de cupe, furcile și graiferele sunt atașamente comune pentru încărcătoarele frontale.

12. Conectori

Conectorii de pe un încărcător pe roți, au rolul, cupă cum le sugerează și numele, de a conecta piesele pivotante între ele prin utilizarea unor știfturi. Deși pot părea de bază, lungimea, numărul de verigi și designul lor definesc modul în care se va mișca și se va înclina cupa pe măsură ce cilindrii sunt cuplați. Într-un încărcător frontal cu o legătură tipică cu bară Z, operatorul trebuie să controleze cu precizie atât cilindrul cupei, cât și cilindrii brațului atunci când ridică sau coboară cupa, dacă aceasta trebuie să rămână la un anumit nivel.

Concluzii

La prima vedere, un încărcător frontal ar putea părea un utilaj simplu, dar dacă îl urmăriți în acțiune, veți observa adesea cum designul său unic îi asigură poziția ca element de bază într-un șantier.

Diferite tipuri de încărcătoare au piese și componente diferite, așa că atunci când selectați piesele, ar trebui să luați în calcul marca și modelul echipamentului.


Contacteaza-ne

Ce servicii aveti nevoie?

Întrebări și răspunsuri

0 Intrebari

    Comentarii 0 Comentarii

    ( Intra in cont pentru a adauga un comentariu. )