Key Account Manager

Descriere




Poziție: Key Account Manager
Locație: Cluj-Napoca
Locație: Timișoara
Locație: București (zona Sud)


Perioadă nedeterminată de angajare

UTILBEN este compania numărul 1 în România la vânzări de utilaje grele second hand și își dorește să devină numărul 1 la vânzări și în Europa! Pentru a le putea oferi clienților noștri cele mai bune soluții, căutăm o persoană care să aibă experiență în vânzarea de utilaje grele și, totodată, care își dorește o carieră la un alt nivel! UTILBEN a crescut rapid de la un angajat la 50, iar, în următoarea perioadă, ne dorim să ajungem la 200.

Despre ce vei citi în acest anunț?

1. Ce tip de persoană căutăm și cum ne vei ajuta să ajungem numărul 1 în Europa la vânzări de utilaje second hand.

2. Ce trebuie să știi și care vor fi responsabilitățile tale.

3. De ce e fain să lucrezi cu noi în echipă.

4. Cultura și viziunea noastră pe termen lung.

5. De ce să nu aplici.

6. Cum aplici.

1. Ce tip de persoană căutăm și cum ne vei ajuta să ajungem numărul 1 în Europa la vânzări de utilaje second hand.

Consultanții de vânzări reprezintă compania noastră în fața clienților și au rolul de a promova serviciile UTILBEN. Vei pune bazele unor relații pe termen lung și le vei oferi clienților cele mai bune soluții. 

2. Ce trebuie să știi și care vor fi responsabilitățile tale.

Responsabilitățile tale au rolul de a-ți duce cariera la un nivel superior, pentru că vei participa activ la îndeplinirea obiectivelor lunare și anuale de vânzări. TU trebuie să fii o persoană pasionată și proactivă, iar clienții noștri trebuie să fie întotdeauna mulțumiți de serviciile noastre. Și este de datoria ta să transformi principiile UTILBEN în realitate. Avem încredere în tine!

Profilul persoanei căutate:

- experiență de minimum 3 ani în vânzări

- folosire C.R.M.

- abilități excelente de comunicare și relaționare

- orientare către client

- pasiune pentru vânzări

- persoană proactivă, îndreptată spre rezultate

- foarte bune abilitați de organizare și planificare

- disponibilitate la deplasări frecvente

- bune abilități de negociere

- permis de conducere categoria B

- cunoaștere a limbii engleze

- studii superioare, ideal, în domeniul tehnic

Atribuții:

- prospectarea pieței și identificarea de noi clienți

- oferirea de consultanță privind achiziția de utilaje

- implicarea în negocierea condițiilor contractuale privind comenzile clienților

- supervizarea îndeplinirii condițiilor contractuale privind comenzile preluate

- răspunderea privind livrarea la termen a comenzilor 

- respectarea imaginii și politicii UTILBEN în fața clienților și în relația cu ei

- continua învățare a specificațiilor tuturor categoriilor de produse

- dezvoltarea continuă a abilităților de vânzare și comunicare

- oferirea de suport pentru obținerea de finanțare pentru achiziția utilajelor

- întocmirea de rapoarte specifice activității de vânzare

- participarea la primirea și punerea în funcțiune a utilajelor vândute

- menținerea relațiilor cu cei care cumpără utilaje de la noi și dezvoltarea altor legături

- participarea la training-uri specifice pentru continua perfecționare

- participarea la expoziții naționale și internaționale de utilaje

- introducerea datelor în C.R.M.

- contactarea și vizitarea potențialilor clienți, pentru prezentarea produselor și serviciilor UTILBEN

Beneficii:

- vei lucra într-o echipă tânără și dinamică, în care dezvoltarea personală și performanța sunt foarte importante

- ai șansa de a deveni expert în utilaje, pentru că vei lucra pentru principalul importator de utilaje second hand din România

- ai oportunitatea de a lucra într-o companie care se transformă, din bună în excelentă

- ai posibilitatea de a te dezvolta personal, prin training-uri de specialitate și seminarii

- vei primi comision din vânzările realizate

- vei primi un salariu motivant

- vei beneficia de bonus-uri periodice, odată cu îndeplinirea obiectivelor

- vei avea acces la „Academia UTILBEN”, pentru a te perfecționa

- îți punem la dispoziție toate mijloacele necesare pentru a-ți desfășura activitatea: mașină, laptop, telefon


- vei putea lucra de acasă, în sistem home office


3. De ce e fain să lucrezi la noi în echipă.

– fiecare echipă se organizează așa cum vrea, atâta timp cât se îndeplinesc obiectivele

– nu o să ai parte de ședințe la 9 seara și nici nu o să te sune cineva în concediu să îți ceară să lucrezi

– la UTILBEN, nu ai șefi, ai colegi, parteneri și prieteni, iar cei din echipa noastră lucrează responsabil și asumat

– punem pasiune în orice lucru pe care îl facem

– investim în oameni tineri și entuziaști

– învățăm din greșeli și, mai presus de toate, punem nevoile clientului mai presus de nevoile noastre

– vrem să demonstrăm că și în România se pot dezvolta afaceri bazate pe valori sănătoase și integritate

– avem una dintre cele mai mari rețele de colaboratori pe partea de service din România

4. Cultura și viziunea noastră pe termen lung.

Valorile UTILBEN sunt:


Dezvoltare personală 

Fiecare angajat citește timp de 20 de minute pe zi în „Academia UTILBEN”. Prin „Academia UTILBEN”, fiecare coleg are acces la training-uri, video-uri și cărți de dezvoltare personală. 

Onestitate

Odată ce un client a cumpărat un utilaj de la noi, el rămâne clientul nostru fidel timp de minimum 20 de ani.

Promptitudine

Răspundem la cerințele clienților de 10 ori mai repede decât competitorii noștri.

Întâlnirea trimestrială
În fiecare trimestru, ne întâlnim pentru a planifica următoarele 90 de zile. Aici, se face evaluarea ultimului trimestru și se pregătește următoarea etapă. Se alege un singur lucru ca fiind obiectivul principal al următorului trimestru și maximum 5 priorități.

Întâlnirea lunară 
Ne întâlnim o dată la 30 de zile, ca să planificăm luna care urmează. Această întâlnire are ca scop evaluarea lunii precedente - să ne asigurăm că suntem în grafic în ceea ce privește planul pe trimestru - și să planificăm luna care urmează.

Întâlnirea zilnică
În fiecare dimineață, toți colegii din fiecare echipă participă la o întâlnire de 15 minute, care îi pune pe toți pe aceeași pagină. Scopul întâlnirii zilnice este să ne stabilim prioritățile și să ne asigurăm că lucrurile merg în aceeași direcție.

Antrenamentul lunii
În fiecare lună, alegem o zi dedicată învățării. Cu toții știm cât de importantă este educația pentru creșterea companiei. Tocmai de aceea, există o zi pe lună în companie în care tot ce facem este să învățăm lucruri noi.

5. De ce să nu aplici.

Suntem foarte selectivi în alegerea candidaților și, ca să nu îți irosim timpul, vrem să ne asigurăm că acest rol ți se potrivește. Deci, nu aplica dacă:


- nu ai experiență minimum 3 ani în vânzări

- îți este greu să contactezi oameni pe care nu îi cunoști și nu ai dat telefoane „la rece”

- nu ai folosit niciodată un sistem C.R.M.

- nu ai permis de conducere categoria B sau nu îți place să conduci

- nu îți place să negociezi și nu ești pasionat de vânzări

6. Cum aplici.

Iar acum, dacă încă ești interesat și îndeplinești toate criteriile pe care ți le-am prezentat și vrei să contribui la dezvoltarea și transformarea UTILBEN, iată ce trebuie să faci în continuare:

1. Completează formularul din dreapta.

De ce este nevoie să completezi acel formular? Deoarece sunt foarte multe persoane care aplică și nu au nicio legătură cu acest job. Noi nu ne dorim oameni care nu se potrivesc și nu se pliază pe valorile companiei. De asemenea, sunt luate în considerare doar persoanele care aplică pe acest site.

2. Dacă CV-ul tău ne-a impresionat, o să trecem la următoarea etapă, în care îți vom adresa câteva întrebări mai detaliate.

Vrem să fim siguri că acest rol ți se potrivește și, de aceea, în această etapă o să te rugăm să completezi un scurt chestionar.

3. Dacă ai trecut și de etapa cu numărul 2, trecem la pasul următor. Acest pas presupune un interviu prin Skype, cu viitoarele tale colege de la HR.

4. Dacă ai trecut și de etapa cu numărul 3, trecem la pasul următor. Acest pas presupune interviul față în față, la sediul firmei noastre.

5. Ultimul și cel mai important pas este să găsim o soluție prin care ambele părți să fie mulțumite. Tu să fii mulțumit din punct de vedere financiar și personal că faci parte din cea mai faină echipă, iar noi să fim mulțumiți că am găsit persoana potrivită care să ne ajute să ducem compania la următorul nivel!

Astfel, dacă bifezi toate punctele enumerate mai sus, te invităm să aplici, pentru că de-abia așteptăm să te cunoaștem!



Aceasta este sansa ta. Hai sa ne cunoastem !