campaign-notification campaign-notification

Key Account Manager

Descriere

Compania în care îți vei putea atinge potențialul maxim: UTILBEN

Rolul care te va pune cel mai bine în valoare: KEY ACCOUNT MANAGER

Locul unde vei fi provocat să îți depășești limitele: TIMIȘOARA și BUCUREȘTI


Cine suntem noi?

UTILBEN, companie aflată în topul vânzărilor de utilaje în România, și-a făcut loc între liderii din industrie grație unui model de a face afaceri bazat pe integritate și caracter. Model de business creat și implementat de fondatorii acestei companii, Ruben și Oana Marian, și transmis mai departe celor 70 de angajați. Cheia stă în oameni. La UTILBEN, ei se numesc super-eroi. Pentru că, în contextul potrivit, oamenii obișnuiți capătă puteri supranaturale!

Scopul nostru este să contribuim la o schimbare majoră a mediului de afaceri din România, prin puterea exemplului. Produsele UTILBEN poartă garanția calității, iar serviciile pe care le oferim poartă amprenta onestității și promptitudinii. Viziunea noastră este ca 1 din 10 utilaje din Europa să fie furnizat de UTILBEN. Vom face asta prin dezvoltarea portofoliului de clienți și prin crearea de parteneriate puternice. Misiunea noastră este ca angajații noștri să își atingă potențialul maxim, să devină adevărați super-eroi, prin crearea unui mediu propice de creștere și dezvoltare personală.

UTILBEN are o experiență de 14 ani în domeniul furnizării de echipamente fiabile, timp în care a stabilit relații solide cu peste 500 de furnizori din întreaga lume. Oferta de utilaje și atașamente agricole și de construcții cuprinde peste 30.000 de produse, regăsite pe site-ul www.utilben.ro. Grupul UTILBEN are o cifră de afaceri de peste 16 milioane de euro pe an.

La UTILBEN, cu toții suntem pasionați de utilaje, iar echipa noastră este pe cât de numeroasă, pe atât de diversă. Avem colege care iubesc shopping-ul, drumețiile sau serile de jocuri. Băieții sunt îndrăgostiți de tehnologie, fotbal, muzică și, bineînțeles, motoare puternice. Doar lucrăm în domeniu, nu-i așa? Super-eroii UTILBEN sunt plini de viață și prietenoși. Ai grijă, vei deveni unul de-al nostru de îndată ce vei trece pragul companiei.

Suntem o familie și ne comportăm ca atare. Vom face tot posibilul să te integrezi rapid în super-echipa noastră, iar procesul de învățare să fie cât mai facil. De-abia așteptăm să învățăm lucruri noi de la tine și să facem treabă bună împreună!

 


Pe cine căutăm?


Key Account Manager înseamnă că reprezinți imaginea și brand-ul companiei în fața clienților noștri și în relația cu viitorii clienți UTILBEN. Concret, vei implementa planul de vânzări convenit, vei dezvolta noi relații de afaceri și le vei menține pe cele existente. Totodată, le vei oferi consultanță clienților pentru găsirea celor mai bune soluții.

Trebuie să fii absolvent de studii superioare în domeniul tehnic sau inginerie. Ideal, absolvent al Facultății de Construcții de Mașini. Să ai experiență de minimum 5 ani în vânzarea de utilaje, experiență în vânzări consultative și relaționale cu aceiași clienți. Menținerea relațiilor de afaceri este foarte importantă pentru noi. Este necesar să ai experiență în vânzări business-to-business către clienți importanți. Totodată, trebuie să fi lucrat și să fii familiarizat cu sisteme de tip CRM.

Este necesar să ai cunoștințe tehnice despre utilaje și modul lor de funcționare. Mecanica să nu îți fie străină. Trebuie să știi să interpretezi corect datele și să iei decizii în funcție de ele, și nu bazat pe instinct. Este important să fii orientat către rezultat și să fii cu adevărat proactiv. Excelentele abilități de comunicare, prezentare și relaționare sunt un mare plus.

Trebuie să cunoști limba engleză la nivel conversațional, să ai permis de conducere categoria B și să fii dispus să călătorești. La nivel național.

De ce avem nevoie de tine? Pentru că vrem să fim cei mai buni în domeniu, să ne creștem prezența pe piața de utilaje și să dezvoltăm această echipă minunată de super-eroi!

Doar în ultimul an, ni s-au alăturat 30 de profesioniști, iar rezultatele au fost pe măsura așteptărilor. Așa că vrem să continuăm acest trend de dezvoltare, iar TU ești o componentă esențială în drumul nostru spre succes!


5 MOTIVE PENTRU A-ȚI DECIDE ACUM VIITORUL

 

Dragă viitor coleg, acesta nu este un simplu anunț de angajare. În cele ce urmează, îți voi vorbi despre beneficiile și responsabilitățile care vin la pachet cu poziția de Key Account Manager al UTILBEN, îți voi spune de ce acest post este mai bine cunoscut sub denumirea de „Maestru al Vânzărilor” și, bineînțeles, vei afla de ce UTILBEN este locul ideal pentru tine. Locul în care să îți pui cel mai bine în valoare expertiza și, totodată, locul în care să te dezvolți personal.

1. Ai intrat într-o rutină apăsătoare și simți nevoia de schimbare.

Ai planuri mărețe, dar și visuri pe care le-ai pus parcă pe pauză? Sau poate, momentan, lucrezi într-un mediu care te constrânge și te ține captiv într-o rutină apăsătoare. De ce să nu faci un pas important înspre realizarea obiectivelor grandioase pe care ți le-ai stabilit de atâta timp? De ce să nu îmbrățișezi schimbarea și să ieși din zona de confort, pentru un viitor mai bun? Pentru viitorul tău mai bun.

2. UTILBEN promovează și recompensează performanța.

UTILBEN este o companie care pune accentul, mai mult decât orice, pe împlinire. Este un termen care poate fi explicat în multe feluri, dar pentru noi înseamnă fericire. Știm, e un cuvânt mare, dar nu îl spunem cu lejeritate. Pentru a obține această stare de bine, este nevoie de muncă și este nevoie de implicare. Tu trebuie să fii foarte bun în ceea ce faci și să ai ambiția de a deveni cel mai bun! Să nu faci compromisuri și să fii o persoană integră, perseverentă și deschisă la provocări.

3. Te-ai decis ca visurile tale să devină realitate și ai nevoie de susținere.

Noi te vom încuraja să îți duci la îndeplinire planurile și te vom sprijini, pentru că știm că ești expert în domeniu și avem încredere în tine. Îți înțelegem nevoia de libertate, așa că vei avea un program flexibil și suficient spațiu de manevră pentru a-ți implementa proiectele. Nu va trebui să obții zeci de aprobări sau să completezi „n” rapoarte. Și nu vei avea nevoie de acceptul a zece manageri pentru a face asta. Atâta timp cât visurile tale de creștere coincid cu cele ale companiei, poți conta pe noi!

4. Vrei să te dezvolți personal și să devii cel mai bun în domeniu.

UTILBEN îți înțelege nevoia de creștere în carieră și de dezvoltare personală. Te încurajăm să îți atingi potențialul maxim și te sprijinim în acest sens. Îți oferim cursuri de perfecționare în domeniile tale de interes, îți punem la dispoziție platforme dedicate de învățare și îți dăm posibilitatea să-ți pui în aplicare planurile. Te răsplătim pe măsura muncii tale, iar cultura organizațională a companiei este orientată către recompensarea ta!

5. Îți dorești un echilibru între carieră și familie.

Cu toții avem nevoie de stabilitate, predictibilitate și siguranță. Sunt elementele cheie ale unui loc de muncă în cadrul UTILBEN. Aici, îți poți construi o carieră de succes, aici îți poți clădi viitorul. Credem în echilibru între mediul de lucru și timpul tău, petrecut cu familia și prietenii. Pentru că avem aceleași valori ca și tine. Punem preț pe caracter, pe excelență și recompensă.

 

Acum, că ne cunoaștem mai bine și rezonezi cu felul nostru de a fi, te invit să intrăm în detalii și să ne convingem că acest job e făcut pentru tine.



 


Ce competențe trebuie să ai?

Leadership. Trebuie să fii un adevărat vizionar, să îi ajuți pe ceilalți să vadă lucrurile în maniera ta pozitivă și să realizeze că totul este posibil.

Comunicare. Este important să ții la curent toate părțile implicate în procesul de vânzare. Comunicarea trebuie să fie clară, concisă și la obiect.

Viziune. Focusul tău trebuie să cadă pe dezvoltarea de relații de afaceri, și nu doar pe vânzarea propriu-zisă. Trebuie să identifici marile nevoi și problemele clientului și să îl ajuți să își administreze afacerea.

Relaționare. Este necesar să înțelegi caracterul uman și să fii, totodată, un bun psiholog. Trebuie să rezonezi cu tipologii diverse de clienți și să rezonezi cu personalitatea lor. Progresul se face prin relații. Trebuie să știi când să preiei conducerea și când să le-o cedezi celorlalți.

Orientare pe rezultat. Atenția trebuie să fie dedicată obținerii de rezultate pentru client. De aici, și calitatea de a fi proactiv. Să nu-ți cauți scuze, ci soluții.

Învățare. Să pui preț pe dezvoltare și să fii dispus și disponibil să fii instruit. Trebuie să cauți constant oportunități de a deveni mai bun, în domenii care știi că te vor ajuta.

 


Ce obiective o să ai?


50
de utilaje noi vândute în primele 12 luni de activitate

3
milioane de euro cifră de afaceri în primele 12 luni de activitate

40%
vânzări către clienți existenți și 60% către clienți noi

20%
market share la categoriile de utilaje pe care le vindem

30
de clienți importanți incluși într-un portofoliu personal, clienți care să cumpere cel puțin un utilaj pe an

45
de zile să fie media ciclului de vânzare, de la primul contact până la vânzarea propriu-zisă

300
de clienți importanți să fie deja informați de către tine asupra produselor și serviciilor UTILBEN




activitati-utilben

Ce responsabilități o să ai?

  • Vei implementa strategia și planul de vânzări al companiei
  • Vei pune în aplicare obiectivele lunare și trimestriale, cu acțiuni strategice, stabilirea unor priorități și respectarea unui calendar
  • Vei promova produsele și serviciile UTILBEN către companii mari, care au o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro, peste 10 angajați și cu o vechime pe piață de peste 5 ani
  • Vei analiza indicatorii de performanță și vei lua decizii pentru atingerea obiectivelor stabilite
  • Vei negocia și vei încheia contracte cu toți clienții noi sau existenți
  • Vei urmări toate procesele, rezultatele și indicatorii de performanță
  • Vei cerceta piața și vei urmări constant dinamica acesteia
  • Vei afla cel puțin 5 contraoferte ale concurenței, în fiecare lună
  • Vei întocmi rapoarte și analize despre activitatea făcută
  • Te vei asigura de respectarea culturii organizaționale a UTILBEN
  • Te vei asigura că valorile companiei sunt respectate


Key Performance Indicators

  • Numărul de utilaje vândute într-o lună
  • Valoarea totală a vânzărilor făcute într-o lună
  • Media sumei totale a vânzărilor per client
  • Procent de deviere de la planul de vânzări
  • Procent de vânzări către clienți existenți
  • Media ciclului de vânzare
  • Numărul de clienți proveniți din recomandări
  • Numărul de vizite la clienți de top
  • Market share
activitati-utilben



10 fundamente ale culturii UTILBEN:

  • Fiecare super-erou împărtășește viziunea companiei
  • Valorile UTILBEN sunt esențiale pentru fiecare super-erou
  • Recrutăm oameni care au potențial să devină super-eroi
  • Crearea unui context în care oamenii să devină super-eroi
  • Super-eroii au nevoie de independență și de flexibilitate
  • Ne setăm obiective nerezonabile
  • Întâlniri de planificare și prioritizare
  • Celebrarea victoriilor
  • Obiceiuri și tradiții
  • Contribuție și voluntariat




Aplică acum în 5 pași simpli

Iar acum, dacă încă ești interesat și îndeplinești toate criteriile pe care ți le-am prezentat și vrei să contribui la dezvoltarea și transformarea UTILBEN, iată ce trebuie să faci în continuare:

1. Completează formularul printr-un click pe butonul ”Aplică acum”.

De ce este nevoie să completezi acel formular? Deoarece sunt foarte multe persoane care aplică și nu au nicio legătură cu acest job. Noi nu ne dorim oameni care nu se potrivesc și nu se pliază pe valorile companiei. Totodată, sunt luate în considerare doar persoanele care aplică pe site-ul nostru.

2. Dacă CV-ul tău ne-a impresionat, o să trecem la următoarea etapă, în care îți vom adresa întrebări mai detaliate.

Vrem să fim siguri că acest rol ți se potrivește și, de aceea, în această etapă o să te rugăm să completezi un scurt chestionar.

3. Dacă ai trecut și de etapa cu numărul 2, trecem la pasul următor. Acest pas presupune un interviu prin Skype, cu o colegă de la HR.

4. Dacă ai trecut și de etapa cu numărul 3, trecem la pasul următor. Acest pas presupune un interviu față în față, la sediul firmei noastre.

5. Ultimul și cel mai important pas este să găsim o soluție prin care ambele părți să fie mulțumite. Tu să fii mulțumit din punct de vedere financiar și personal că faci parte din cea mai faină echipă, iar noi să fim mulțumiți că am găsit persoana potrivită care să ne ajute să ducem compania la următorul nivel de performanță!

 

 

Astfel, dacă bifezi toate punctele enumerate mai sus, te invităm să aplici, pentru că de-abia așteptăm să te cunoaștem!