Sales Manager pasionat de tehnologie

Descriere


Poziție: Sales Manager
Superior: CEO
Locație: Cluj-Napoca
Perioadă nedeterminată de angajare

Utilben a crescut de la 1 la aproape 10 milioane Euro ca și cifra de afaceri pe grup și ne dorim să ajungem la 100 de milioane în următorii 5 ani. Așa că dacă ai experiență ca și manager de vânzări rămâi cu noi, până la sfârșit. 

 

Despre ce vei citi în acest anunț?

1. Ce tip de Top Manager căutăm și cum ne vei ajuta să ajungem numărul 1 în Europa la vânzări de utilaje grele Second Hand
2. Ce trebuie tu să știi, la ce trebuie să performezi și care vor fi responsabilitățile tale
3. Alături de cine vei lucra
4. De ce e fain să lucrezi la noi în echipă
5. Istoricul nostru și care este viziunea noastră pe termen lung
6. De ce să nu aplici


1. Ce tip de top manager căutam și cum ne vei ajuta să ajungem numărul 1 în Europa la vânzări de utilaje grele second hand? 

Căutam un Top Manager de Vânzări care să ne ajute sa devenim compania nr #1 în Europa la vânzări de utilaje grele.


În momentul de față echipa de vânzări a companiei este împărțită în doua departamente, mai exact două echipe formate din 10 oameni.

Echipa #1, este specializată în vânzări rapide, de la birou cu ajutorul telefonului,

Echipa #2, este specializată în vânzări consultative care necesită deplasarea pe teren



Fiecare echipă este gândită ca și un start-up astfel încât să putem livra toate rezultatele dorite folosind resursele din interiorul echipei la potențialul lor maxim.

Pentru a ne asigura de calitatea rezultatelor livrate, în ambele echipe avem și oameni de la ofertare si achiziții.


Vrem să creștem numărul oamenilor din echipele de vânzări la 30-40 de persoane.

 

2.  Ce trebuie tu să știi? 


Ca să ne ajuți să ajungem unde ne-am propus, ne dorim să ai experiență și să știi următoarele: 


Să știi să folosești CRM-urile, precum Hubspot sau altele
Să ai cunoștințe avansate de Excel
Să îți placă procesele și procedurile

Să îți placă să lucrezi în echipă, să știi cum să conduci o echipă,cum să o urmărești și cum să o ajuți să se dezvolte astfel încât să ajungă la potențialul maxim
Să ai experiență în recrutări și inducție de personal
Să știi să iei decizii bazate pe date concrete
Să ai experiență în coordonarea mai multor echipe de vânzări în același timp
Să ai experiență în colaboarea cu furnizorii externi
Să ai experiență în dezvoltarea canalelor de distribuție pentru revânzători
Să știi cum se scalează o afacere de import și distribuție
Să ai experiență ca și trainer
Să fi un bun șider, care dorește să adauge valoare celor din jur
Să fi acel tip de lider care își dorește constant să devină mai bun, învățând constant de la experți din domeniul vânzărilor, precumȘ Brian Tracy, Grant Cardone, Jeb Blount și alți influiențatori


 * Responsabilitățile tale vor fi:  *

Să coordonezi echipele de vânzări
Să dezvolți sistemul de vânzări (roluri, procese, teritorii, strategii, unelte, soft-uri și KPI-uri)
Să creezi rețeaua de distribuitori și revânzători din România
Să deschizi piețe noi în Europa
Să inițiezi și să dezvolți parteneriate cu producători de utilaje
Să recrutezi oameni excepționali pentru echipele de Vânzări
Să identifici nevoile de training ale oamenilor din subordine și să te asiguri de dezvoltarea lor continuă
Să ne ajuți să eficientizăm activitatea prin softuri de organizare a echipelor de vânzări
Să analizezi indicatorii de performanță și să iei decizii precum atingerea obiectivelor
Să urmărești permanent activitatea concurenței și a pieței
Să administrezi stocurile de utilaje și accesorii

 

3.  Alături de cine și unde vei lucra; 

Vei lucra în biroul nostru din Cluj-Napoca.

Persoana cu care vei colabora în permanență și direct este Ruben Marian, CEO-ul companiei.


În urmă cu 12 ani, începea cea mai mare provocare din viața sa, atunci a pus bazele visului său, fără resurse și fără oameni, atunci avea doar un vis. Una dintre cele mai mari provocări cu care s-a confruntat compania în primii ani de activitate a fost lipsa notorietății, din această cauză în primul an s-a vândut doar un utilaj. Acest vis, a devenit realitate,iar în acest moment compania are  43 de oameni, 2 utilaje vândute pe zi, o cifră de afaceri de 10 milioane de Euro, iar din punct de vedere al notorietății, suntem recunoscuți ca și principalul importator de utilaje grele second hand din România

 

* Cel îl pasionează pe CEO-ul nostru? *

Ruben Marian își dorește să dezvolte compania Utilben într-o multinațională cu impact global.

A creat această afacere după propriile valori și de aceea atât el ca și persoană cât și noi ca și companie, ne dorim să contribuim la transformarea României prin afaceri făcute cu integritate și caracter.

Compania Utilben își dorește să dea șansa cât mai multor tineri care să își pună în aplicare cunoștințele aici în România.


Și nu vrem să ne oprim aici, de aceea avem nevoie de tine!

 

3. De ce e fain să lucrezi la noi în echipă;
 - În Utilben fiecare echipă se organizează cum vrea, atâta timp cat se îndeplinesc obiectivele.
 - nu o sa ai parte de ședințe la 9 seara și nici nu o sa te sune cineva în concediu sa îți ceara sa lucrezi în timp ce tu vrei sa te relaxezi cu familia...
 - și nu ai șefi, ai colegi, parteneri și prieteni; cei din echipa noastră lucrează responsabil, independent, asumat.

4.  Care este viziunea noastră pe termen lung;

Acum dorim să împărtășim cu tine o parte din cultura UTILBEN.

Valorile noastre sunt:

Dezvoltare Personala: Fiecare angajat citește timp de 20 de minute pe zi în Academia UtilBen. Prin ACADEMIA UTILBEN fiecare coleg are acces la traininguri, video-uri și cărți de dezvoltare personala. 
Onestitate: Odată ce un client a cumpărat un utilaj de la noi, el rămâne clientul nostru fidel timp de minim 20 de ani
Promptitudine: Răspundem la cerințele clienților de 10 ori mai repede decât competitorii noștri.
 - în Utilben fiecare echipăse organizează cum vrea, atâta timp cât se îndeplinesc obiectivele
 - nu o să ai parte de ședințe la 9 seara și nici nu o să te sune cineva în concediu să îți ceară să lucrezi în timp ce tu vrei să te relaxezi cu familia
 - și nu ai șefi, ai colegi, parteneri și prieteni, cei din echipa noastră lucrează responsabil, independent, asumat

Dar, avem câteva lucruri care sunt fixe și care fac parte din cultura noastră. Ele ne-au adus aici și toți oamenii din companie le respecta.

 1. Întâlnirea trimestriala
La fiecare trimestru ne întâlnim pentru a planifica următoarele 90 de zile.
Aici se face evaluarea ultimului trimestru, și se pregătește următoarea etapa. Se alege un singur lucru ca fiind obiectivul principal al următorului trimestru și alte maxim 5 priorități.

 2. Întâlnirea Lunara
Ne întâlnim lunar ca să planificăm luna ce urmează. Aceasta întâlnire are ca scop ca să se revizuiască luna trecută, să ne asigurăm că suntem în grafic cu planul pentru trimestru, și să se planifice luna care vine.

3. Întâlnirea zilnică

 În fiecare dimineață toți oamenii din fiecare echipă participă la o întâlnire de 15 minute care îi pune pe toți pe aceeași pagina. Scopul întâlnirii zilnice este ca să ne stabilim prioritățile și să ne asigurăm că lucrurile merg în direcția aleasă.

4. Antrenamentul lunii este ziua dedicată învățării din compania noastră. În fiecare lună alegem o zi dedicată învățării. Cu toții știm cât de importantă este învățarea pentru creșterea companiei.
Tocmai de aceea există o zi pe lună în companie, în care tot ce se face este să se învețe lucruri noi.  

Acestea sunt singurele lucruri fixe de la noi din echipa;

Deoarece nu vrem să pierdem din timpul tău și nici din timpul nostru vrem să ne asigurăm ca înțelegi foarte bine ce tip de om căutăm.

 

5. De ce să nu aplici.

Nu ai scalat niciodată de la o echipă de vânzări de 10 oameni, la una cu 30-40 de oameni
Nu ai citit minimum 10 cărți de vânzări și management în ultimul an
Nu ai experiență în a conduce minimum 20 de oameni
Nu ai creau un sistem de vânzări cu procese și proceduri scrise și urmărite de zeci de oameni din diferite locații
Nu știi să folosești avansat Excelul
Nu ai lucrat ani de zile intensiv cu CRM-uri și alte softuri de organizare a vânzătorilor
Nu ai măsurat în echipele tale lucruri ca: întâlniri susținute, telefoane date, oferte trimise, contracte semnate, cifra de vânzări
Nu ești pasionat de excelență

 - ceea ce noi înțelegem prin excelență este că un prospect care a făcut o cerere de  ofertă să primească un răspuns în maximum o oră. 

 - ofertele noastre sunt de fiecare dată exact pe nevoile clientului. 

 - ne asumăm că utilajul vândut să fie exact la fel cu utilajul livrat. 

Iar acum, dacă încă mai ești interesat și îndeplinești toate lucrurile pe care le-am prezentat anterior și vrei să contribui la dezvoltarea și transformarea unei afaceri naționale într-una internațională, iată ce trebuie să faci în continuare: 

1. Completează formularul de sus dreapta!

* De ce este nevoie să completezi formularul de mai sus? Deoarece sunt foarte multe persoane care aplică și nu au nici o treabă cu acest job, noi nu ne dorim oameni care nu se potrivesc și nu se pliază cu valorile companiei.*

 

2. Dacă CV-ul tău ne-a impresionat, o sa trecem la următoarea etapă, unde vom avea câteva întrebări mai detaliate.

** Ne dorim să ne asigurăm că acest rol ți se potrivește și de aceea în această etapă o să te rugăm să completezi un scurt chestionar*

 

3. Dacă ai trecut și de etapa a II-a, trecem la pasul următor, acest pas presupune interviul față-n-față cu CEO-ul nostru.

* În cazul în care nu ai trecut mai departe te vom anunța, însă trebuie să te anunțăm de pe acum, că procesul nostru de recrutare este strict și s-ar putea să dureze puțin până reușim să selectăm candidații ideali*

 

4. Ultimul și cel mai important pas este să găsim o soluție prin care ambele părți să fie mulțumite, tu să fii mulțumit din punct de vedere financiar și personal că faci parte din cea mai frumoasă echipă, iar noi că ne-am găsit “rotița”care să ne ajute să ne ducem compania la următorul nivel.


Astfel, dacă bifezi toate punctele enumerate mai sus, te invităm să aplici pentru că abia așteptăm să te cunoaștem.


Aceasta este sansa ta. Hai sa ne cunoastem !