Business Development Manager

Descriere



Poziție: Business Development Manager

Locație: Cluj-Napoca

Perioadă de angajare: full-time


UTILBEN este compania numărul 1 în România pe piața de vânzare de utilaje second-hand și vrem să devenim numărul 1 și în Europa! Desigur, comercializăm și utilaje noi și vrem să creștem în acest domeniu. UTILBEN este o companie deschisă și în plin proces de dezvoltare, așa că acest anunț de angajare este mai mult decât atât. Este o oportunitate de a face parte dintr-o echipă tânără și dinamică, a cărei medie de vârstă este de 32 de ani. Am crescut organic, pe baza rezultatelor, de la 1 angajat la 50, iar ținta este să ajungem la 200 de colegi profesioniști, talentați și ambițioși. Așa că ACUM este cel mai bun moment să ni te alături!

Iată despre ce vei citi în acest anunț:

1. Ce tip de coleg ne dorim și cum vei contribui la creșterea companiei.

2. Ce trebuie să știi și care vor fi responsabilitățile tale.

3. De ce este fain să lucrezi cu noi.

4. Cultura și viziunea noastră pe termen lung.

5. De ce să nu aplici.

6. Cum aplici.


1. Ce tip de coleg ne dorim și cum vei contribui la creșterea companiei.

Trebuie să ai minimum 3 ani de experiență în vânzări indirecte sau în dezvoltarea de rețele de parteneri. Trebuie să fii un bun cunoscător al limbii engleze. Și al limbii române, desigur.

Dacă ești statornic, răbdător și știi să îți controlezi emoțiile, ești ideal pentru această carieră! Ajută dacă ești o persoană conștiincioasă, care stăpânește arta diplomației și dacă te adaptezi cu ușurință la un mediu nou și la oameni noi. Trebuie să fii orientat către îndeplinirea de sarcini și să faci acest lucru cât mai rapid.

 

2. Ce trebuie să știi și care vor fi responsabilitățile tale.

Atribuții

Responsabilitățile tale constau în dezvoltarea rețelei de dealeri UTILBEN și îndeplinirea obiectivelor de vânzare. Totodată, te vei asigura că dealerii respectă cultura și valorile UTILBEN. Vei oferi pregătirea și instruirea necesare personalului de vânzări și dealerilor și vei contribui la dezvoltarea continuă a acestora.

Calitățile pe care le căutăm sunt onestitate, empatie și putere de convingere. Trebuie să fii dedicat și să ai un simț ridicat al răspunderii.

 

Profilul persoanei căutate:

- abilități strategice: faci față cu ușurință schimbării, acționezi eficient fără a avea o imagine completă asupra a ceea ce se întâmplă și faci față fără probleme nesiguranței și riscului în afaceri

- competențe interpersonale: ești abordabil, plăcut și răbdător, nu te dai înapoi de la niciun efort pentru a-i ajuta pe alții și te raportezi cu ușurință la situația celorlalți

- capacitate de învățare: relaționezi ușor și natural cu superiorii, lucrezi din greu pentru un șef vertical și corect și deprinzi cu ușurință noi informații și proceduri

- calități organizaționale: ești ambițios și știi ce vrei de la noua ta carieră, lucrezi asiduu și ai succes în tot ceea ce faci, ești un deschizător de drumuri și profiți de orice oportunitate

- aptitudini de conducere: ești interesat de viața colegilor și subalternilor tăi, de problemele și aspirațiile lor, și ești dispus să îi asculți și să le oferi cele mai bune sfaturi

- caracterizat de: perseverență, spirit managerial, integritate, inovație, curaj, cumpătare, corectitudine, nu ești conflictual, ești orientat către client, iei cele mai bune decizii, ai o gândire strategică, nu te temi să delegi responsabilități și ești un bun motivator

- motivație: lucrezi din greu și ești o persoană de acțiune, îți pui toată energia în rezolvarea provocărilor și depășirea obstacolelor

 

Beneficii:

- vei lucra într-o echipă tânără și dinamică, în care dezvoltarea personală și performanța sunt pe primul loc

- ai șansa de a deveni expert în utilaje, fără prea mult efort, prin practică și învățare continuă

- ai oportunitatea de a lucra într-o companie care se transformă, din bună în excelentă, iar tu vei contribui la asta

- ai posibilitatea de a te dezvolta personal, prin training-uri de specialitate și seminarii, alături de colegii tăi care sunt mai mult decât bucuroși să te ajute

- reușitele tale și ale echipei din care faci parte vor fi răsplătite

- vei primi un salariu motivant, pentru că vrem să fii mulțumit și să vii cu plăcere la serviciu

- vei beneficia de bonus-uri consistente, odată cu îndeplinirea obiectivelor și odată cu apariția realizărilor personale

- vei avea acces la „Academia UTILBEN”, pentru a te perfecționa și pentru a te dezvolta pe plan personal

- îți punem la dispoziție toate mijloacele necesare pentru a-ți desfășura activitatea și vei avea posibilitatea să vezi lumea, prin participarea la evenimente speciale sau training-uri de profil

 

Beneficiul poate cel mai important este că vei lucra într-o echipă ai cărei componenți îți vor fi aproape și te vor ajuta în orice privință. Suntem cu toții ospitalieri și primitori. Integrarea în familia UTILBEN este un proces fluid și natural. Suntem deschiși și prietenoși, iar fiecare angajat, indiferent de funcția pe care o ocupă, este valoros pentru noi. Nu facem diferențe între colegi și toată lumea este pe picior de egalitate. Aici, vei găsi întotdeauna înțelegere, respect și apreciere!

 

 

3. De ce este fain să lucrezi cu noi.

- fiecare echipă din cadrul UTILBEN se organizează așa cum vrea, atâta timp cât obiectivele de grup sunt îndeplinite

- nu o să ai parte de ședințe la ora 9 seara și nici nu o să te sune cineva în concediu să îți ceară să lucrezi

- la UTILBEN, nu ai șefi, ai colegi, parteneri și prieteni, iar împreună lucrăm responsabil și asumat: cu toții avem același scop, acela de a deveni mai buni

- punem pasiune în orice lucru pe care îl facem: facem totul cu bucurie și cu deschidere, în efortul comun de a avea succes

- investim în oameni tineri și entuziaști și suntem dispuși să învățăm din greșeli, pentru că nimeni nu este perfect

- vrem să demonstrăm că și în România se pot dezvolta afaceri bazate pe valori sănătoase și integritate, credem cu tărie în asta și faptele noastre corespund principiilor UTILBEN

 

4. Cultura și viziunea noastră pe termen lung.

Valorile UTILBEN sunt:


Dezvoltare personală 

Fiecare angajat citește timp de 20 de minute pe zi în „Academia UTILBEN”. Prin „Academia UTILBEN”, fiecare coleg are acces la training-uri, video-uri și cărți de dezvoltare personală. Pentru că vrem să fii mai bun și să crești odată cu noi. Vrem să avem succes împreună!

Onestitate

Odată ce un client a cumpărat un utilaj de la noi, el rămâne clientul nostru fidel timp de minimum 20 de ani. Acesta este obiectivul pe care îl avem în minte în tot ceea ce facem. Este o promisiune, o garanție că facem lucrurile cu etică și caracter!

Promptitudine

Răspundem la cerințele clienților de 10 ori mai repede decât competitorii noștri. Este o măsură a eficienței noastre și a profesionalismului. Ne facem treaba în mod responsabil și eficient. Productivitatea este pe primul loc!

Întâlnirea trimestrială

În fiecare trimestru, ne întâlnim pentru a planifica următoarele 90 de zile. Aici, facem evaluarea ultimului trimestru și pregătim următoarea etapă. Alegem un obiectiv principal pentru următorul trimestru și maximum 5 priorități. Suntem organizați și atenți la tot ceea ce facem. Nu vrem să muncim în zadar, ci ne dorim să culegem roadele muncii noastre!

Întâlnirea lunară

Ne întâlnim o dată la 30 de zile, ca să planificăm luna care urmează. Această întâlnire are ca scop evaluarea lunii precedente - să ne asigurăm că suntem în grafic în ceea ce privește planul pe trimestru - și să planificăm luna care urmează. Suntem orientați către succes și focusați să rămânem pe drumul cel bun!

Întâlnirea zilnică

În fiecare dimineață, toți colegii din fiecare echipă participă la o întâlnire de 15 minute, care îi pune pe toți pe aceeași pagină. Scopul întâlnirii zilnice este să ne stabilim prioritățile și să ne asigurăm că lucrurile merg în aceeași direcție. Suntem părți ale unui întreg și reușitele se măsoară prin unitatea grupului!

Antrenamentul lunii

În fiecare lună, alegem o zi dedicată învățării. Cu toții știm cât de importantă este educația pentru dezvoltarea UTILBEN. Tocmai de aceea, există o zi pe lună în companie în care tot ce facem este să acumulăm cunoștințe noi. Creștem împreună și credem în puterea grupului!

 

5. De ce să nu aplici.

Suntem foarte selectivi în alegerea candidaților și suntem siguri că așa ești și tu când îți alegi un loc de muncă. Tocmai de aceea, vrem să ne asigurăm că acest rol ți se potrivește. Deci, nu aplica dacă:

- nu ești organizat și nu îți place să îți planifici activitatea, nu îți place să lucrezi în echipă și nu apreciezi critica, fie ea constructivă

- nu pui pasiune în muncă și nu vrei să explorezi teritorii în domeniu, nu ești creativ și respingi inovația

- nu îți place să înveți sau să te dezvolți personal, nu profiți de oportunitățile care ți se ivesc și nu îți asumi niciun risc, de teama eșecului

- nu ești încrezător în forțele proprii și nu îți setezi țeluri înalte, ești ezitant și îți lipsește energia și motivația

- respingi schimbarea și pui accent pe confort și siguranță, nu ești înclinat către rezolvarea problemelor și găsirea rapidă de soluții

- nu ești sociabil, nu relaționezi bine cu superiorii sau colegii și nu te simți în largul tău într-un colectiv activ și competitiv

- ești conflictual și respingi ideile altora, nu faci față presiunii rezultatelor și nu poți să lucrezi într-un mediu dinamic

 

6. Cum aplici.

Iar acum, dacă încă ești interesat și îndeplinești toate criteriile pe care ți le-am prezentat și vrei să contribui la dezvoltarea și transformarea UTILBEN, iată ce trebuie să faci în continuare:

1. Completează formularul din dreapta.

De ce este nevoie să completezi acel formular? Deoarece sunt foarte multe persoane care aplică și nu au nicio legătură cu acest job. Noi nu ne dorim oameni care nu se potrivesc și nu se pliază pe valorile companiei. Totodată, sunt luate în considerare doar persoanele care aplică pe site-ul nostru.

2. Dacă CV-ul tău ne-a impresionat, o să trecem la următoarea etapă, în care îți vom adresa întrebări mai detaliate.

Vrem să fim siguri că acest rol ți se potrivește și, de aceea, în această etapă o să te rugăm să completezi un scurt chestionar.

3. Dacă ai trecut și de etapa cu numărul 2, trecem la pasul următor. Acest pas presupune un interviu prin Skype, cu o colegă de la HR.

4. Dacă ai trecut și de etapa cu numărul 3, trecem la pasul următor. Acest pas presupune un interviu față în față, la sediul firmei noastre.

5. Ultimul și cel mai important pas este să găsim o soluție prin care ambele părți să fie mulțumite. Tu să fii mulțumit din punct de vedere financiar și personal că faci parte din cea mai faină echipă, iar noi să fim mulțumiți că am găsit persoana potrivită care să ne ajute să ducem compania la următorul nivel de performanță!

Astfel, dacă bifezi toate punctele enumerate mai sus, te invităm să aplici, pentru că de-abia așteptăm să te cunoaștem!

Aceasta este sansa ta. Hai sa ne cunoastem !