Customer Experience Representative

Descriere




Poziție:
 Customer Experience Representative
Superior: Customer Experience Manager 
Locație: Cluj-Napoca
Perioadă nedeterminată de angajare

Utilben este compania numărul 1 în România, pe vânzări de utilaje grele Second Hand și își dorește să devină numărul 1 la vânzări în Europa,  de aceea căutăm o persoană care să reprezinte compania într-o primă interacțiune cu potențiali clienți.

Despre ce vei citi în acest anunț?

1. Ce tip persoană căutam și cum ne vei ajuta să ajungem numărul 1 în Europa la vânzări de utilaje grele
Second Hand;
2. Ce trebuie tu să știi și care vor fi responsabilitățile tale;
3. De ce e fain să lucrezi la noi în echipă;
4. Istoricul nostru și care este viziunea noastră pe termen lung;
5. De ce să nu aplici.

#1. Ce tip de persoană căutam și cum ne vei ajuta să ajungem numărul 1 în Europa la vânzări de utilaje grele second hand?

Suntem în căutarea unui nou coleg, care să ne ajute să oferim clienților cea mai bună experiență în colaborarea cu Utilben. Ne dorim o persoană dedicată, organizată și cu experienta în zona de call center/customer support care să ne ajute să ne ajute să păstrăm cea mai bună experiență a clientului în timp vom deveni numărul 1 la vânzări de utilaje grele second-hand din Europa.

În cadrul companiei Utilben rolul de Customer Experience este unul extrem de important, deoarece acest reprezentant este legătura dintre compania noastră și clienții noștri. Candidatul de succes trebuie să fie capabil să identifice o rezolvare eficientă a problemelor clienților, reclamațiilor și întrebărilor; menținând satisfacția clienților în centrul fiecărei decizii și comportament.

#2. Ce trebuie tu să știi și care vor fi responsabilitățile tale;

Poziția de Customer Experience Representative este doar un punct de start de unde pregătim cei mai buni vânzători în echipa UTILBEN! 

Profilul persoanei căutate;

- Experiență în call center/customer support/community management/account management

- Extrovert și sociabil

- Capacitate de analiză, sinteză și transmitere a informațiilor

- Skill-uri excelente de time management și follow up

- O persoană care este atrasă de lucrul în echipă și networkingul

- Persoană organizată

- Comunicare proactivă și ascultare activă

- Capacitate de a asculta și a înțelege

- Self-Starter cu o atitudine pozitivă

-Capabil/ă să ia decizii în situații relative complexe și în situații fără certitudine sau sub presiune

Care vor fi responsabilitățile tale?

- Discuții telefonice cu clienții Utilben pentru întelegerea nevoilor acestora

- Discuții scrise prin CRM cu clienții Utilben pentru întelegerea nevoilor acestora

- Rezolvarea problemelor clienților

- Suport pentru echipele din Cadrul companiei

- Contactare clienți existenți - Raportare către superior


Beneficii:

Te așteptăm să aplici pentru “cea mai mare oportunitate” de până acum și vei avea parte de:

– Salariu care să îți răsplătească munca

– Dezoltare personală, având acces la “Academia Utilben”

– Oportunitatea de a lucra într-o echipă tânără (media de vârstă de 31 ani)

– Poți să îți “pui amprenta” în dezvoltarea firmei

– Vei avea parte de toate materialele necesare pentru ați desfăsura activitatea

#3. De ce e fain să lucrezi la noi în echipă;

- în Utilben fiecare echipă se organizează cum vrea, atâta timp cat se îndeplinesc obiectivele.
– nu o sa ai parte de ședințe la 9 seara și nici nu o sa te sune cineva în concediu sa îți ceara sa lucrezi în timp ce
tu vrei sa te relaxezi cu familia
– și nu ai șefi, ai colegi, parteneri și prieteni; cei din echipa noastră lucrează responsabil, independent, asumat
– investim în oameni tineri și entuziaști.

#4. Istoricul nostru și care este viziunea noastră pe termen lung;

Compania UTILBEN a pornit ca și un proiect antreprenorial Românesc în urmă cu mai bine de 10 ani și am ajuns
azi compania numărul 1 în România, pe vânzări de utilaje grele second hand.

Scopul nostru este să contribuim la transformarea României prin afaceri făcute cu integritate și caracter.

Viziunea este ca 1 din 10 utilaje grele folosite în Europa să fie vândut și servisat de UTILBEN.

Misiunea noastră este să creăm unui mediu de creștere și dezvoltare prin care să adaugăm intenționat valoare
oamenilor.

Valorile noastre sunt:

Dezvoltare Personală : Fiecare angajat citește timp de 20 de minute pe zi în Academia UTILBEN. Prin
ACADEMIA UTILBEN fiecare coleg are acces la traininguri, video-uri și cărți de dezvoltare personala.

Onestitate: Odată ce un client a cumpărat un utilaj de la noi, el rămâne clientul nostru fidel timp de minim 20 de
ani

Promptitudine: Răspundem la cerințele clienților de 10 ori mai repede decât competitorii noștri

Acum dorim să împărtășim cu tine o parte din Cultura UTILBEN.

1. Întâlnirea trimestriala

La fiecare trimestru ne întâlnim pentru a planifica următoarele 90 de zile.
Aici se face evaluarea ultimului trimestru, și se pregătește următoarea etapa. Se alege un singur lucru ca fiind
obiectivul principal al următorului trimestru și alte maxim 5 priorități.

2. Întâlnirea Lunara

Ne întâlnim lunar ca sa planificam luna ce urmează. Aceasta întâlnire are ca scop ca sa se revizuiască luna
trecuta, sa ne asiguram ca suntem în grafic cu planul pentru trimestru, și să se planifice luna care vine.

3. Întâlnirea Zilnica
În fiecare dimineață toți oamenii din fiecare echipa participă la o întâlnire de 15 minute care îi pune pe toți pe
aceeași pagina. Scopul întâlnirii zilnice este ca sa ne stabilim prioritățile și să ne asigurăm că lucrurile merg în
direcția aleasa.

4. Antrenamentul lunii
Este ziua dedicata învățării din compania noastră. În fiecare luna alegem o zi dedicata
învățării. Cu toții știm cât de importantă este învățarea pentru creșterea companiei.
Tocmai de aceea există o zi pe lună în companie, în care tot ce se face este să se învețe lucruri noi.

Acestea sunt singurele lucruri fixe de la noi din echipa;

Deoarece nu vrem să pierdem din timpul tău și nici din timpul nostru vrem să ne asigurăm ca înțelegi foarte bine
ce tip de om căutăm.

#5. Deci, NU aplica dacă:

- Nu ai experienta in bazele call-center / relatii cu publicul;
- Nu ai cunoștințe de operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer;
- Nu cunoști legislatia in domeniu;
- Nu ești o persoana organizata;
- Nu ești o persoana atenta la detalii;
- Nu ai abilitati de prioritizare;
- Nu iti place munca in echipa;
- Nu ai capacitate de adaptare si implementare.

Iar acum, dacă încă mai ești interesat/a și îndeplinești toate lucrurile pe care le-am prezentat anterior și vrei să
contribui la dezvoltarea și transformarea unei afaceri naționale într-una internațională, iată ce trebuie să faci în
continuare:

1) Completează formularul de sus dreapta!

* De ce este nevoie să completezi acel formular? Deoarece sunt foarte multe persoane care aplică și nu au nici o treabă cu acest job, noi nu ne dorim oameni care nu se potrivesc și nu se pliază cu valorile companiei, de asemenea sunt luate in considerare doar persoanele care aplică pe acest site.*

2) Dacă CV-ul tău ne-a impresionat, o sa trecem la următoarea etapă, unde vom avea câteva întrebări mai detaliate.

* Ne dorim să ne asigurăm că acest rol ți se potrivește și de aceea în această o să te rugăm să completezi un scurt chestionar*

3) Dacă ai trecut și de etapa II, trecem la pasul următor, acest pas presupune interviul pe skype cu colegele noastre de la HR.

4) Dacă ai trecut și de etapa III, trecem la pasul următor, acest pas presupune interviul față-n-față la sediul firmei noastre.

5) Ultimul și cel mai important pas este să găsim o soluție prin care ambele părți să fie mulțumite, tu să fii mulțumit din punct de vedere financiar și personal că faci parte din cea mai frumoasă echipă, iar noi că ne-am găsit “rotița”care să ne ajute să ne ducem compania la următorul nivel.

Astfel, dacă bifezi toate punctele enumerate mai sus, te invităm să aplici pentru ca abia așteptăm să te cunoaștem.



Aceasta este sansa ta. Hai sa ne cunoastem !