campaign-notification campaign-notification

Importanta angajatilor intr-o companie de top

Publicat de 27/10/2022

importanta angajatilor, companie de top, companie de succes, companie, angajati, echipa, angajat, business, profesionisti

Pentru companiile de succes, importanta angajatilor este incontestabila. Echipa Utilben este elementul cheie care asigura succesul companiei.

O companie de top nu va contesta niciodată importanța angajaților săi.

„Oamenii sunt activul cel mai important al UTILBEN”, este de părere Ruben Marian, fondatorul și CEO-ul acestei companii. UTILBEN a fost fondată în anul 2006 și, încă de la început, accentul a căzut pe crearea unui mediu familial de lucru, bazat pe conlucrare și performanță. În urmă cu 16 ani, echipa era formată doar din soții Ruben și Oana Marian, așa că ei sunt cei care le-au insuflat viitorilor angajați spiritul acesta de a lucra cot la cot și de a culege roadele muncii împreună.

De la 2 oameni în 2006, UTILBEN a ajuns la peste 120 în 2022. Acest lucru a fost posibil doar prin crearea unui set clar de valori etice pe care toți angajații să le respecte. „Integritate” și „caracter” nu sunt doar două cuvinte în vocabularul UTILBEN, ci reprezintă un model de business de la care nimeni din companie nu are voie să se abată. Oamenii care s-au alăturat echipei au fost aleși, în primul rând, în funcție de valorile și felul lor de a fi. Oameni onești, de încredere, pe care te poți baza.

Oana și Ruben au înțeles de la bun început că o echipă omogenă se poate forma doar atunci când membrii acesteia împărtășesc aceleași trăsături de caracter. Când valorile etice sunt comune, atunci rezultatele vor fi la cel mai înalt nivel. Iar rezultatele vorbesc de la sine. O dezvoltare accelerată a companiei, în medie, cu 50% anual, și o creștere rapidă a echipei.

Investiții la nivel național

Această evoluție la nivel de personal s-a datorat investițiilor masive pe care UTILBEN le-a făcut într-un singur an. În octombrie 2021, deschide un sediu în București, în decembrie 2021, inaugurează al doilea sediu din Cluj, iar în iulie 2022, a venit rândul Iașiului. UTILBEN are acum 4 sedii în România și nu se va opri aici. Pe lista de investiții, urmează Timișoara și Craiova.

Iar aceste sedii sunt au nevoie de oameni profesioniști și de încredere, așa cum sunt angajații UTILBEN. Toate aceste investiții ar fi în zadar, dacă aceste filiale ale companiei nu ar fi populate de specialiști, de oameni de caracter, care rezonează cu valorile companiei. Cultura organizațională este primordială și joacă un rol decisiv în angrenajul succesului.

Echilibru pentru angajați

Pe lângă bunăstare, UTILBEN oferă echilibru între viața profesională și cea personală. Intimitatea angajaților este respectată, iar managementul înțelege valoarea timpului petrecut în familie sau cu prietenii. Soț și soție de 16 ani, Ruben și Oana formează o familie fericită și au transpus acest sentiment în UTILBEN. Timpul personal al angajaților este apreciat și programul se încheie, invariabil, la ora 17:00.

„Nu ne oprim niciodată din creștere”, este motto-ul după care se ghidează angajații UTILBEN. Accentul cade pe dezvoltare personală și pe o evoluție accelerată, atât din punct de vedere profesional, cât și personal. Nici nu poate fi altfel, atunci când ești înconjurat de profesioniști și când munca în echipă produce rezultate palpabile.

Dezvoltare personală

La UTILBEN, colegii se ajută între ei, se încurajează, se implică la un nivel superior pentru a rezolva o sarcină sau pentru a duce un proiect la bun sfârșit. Competiția aduce după sine performanțe, iar acestea sunt răsplătite. Oamenii UTILBEN nu au doar o motivație financiară, ci au satisfacția obținerii unor victorii care le confirmă valoarea și le dă încredere că viitorul depinde doar de ei.

Munca le este apreciată și sunt susținuți în carieră. Pentru că la UTILBEN nu ai un simplu job, ci îți construiești o carieră. Ești provocat să devii mai bun și, cel mai important, ești susținut. Programe de dezvoltare personală, cărți și cursuri video, acces la platforme specializate și, desigur, aportul colegilor.

Munca în echipă

Fiecare nou angajat trece printr-un amplu proces de inducție, învață despre companie și despre valorile acesteia, și este ghidat de colegii săi. Aici, nu există concurență. Există doar colaborare și conlucrare. Este în interesul fiecărui angajat ca noii colegi să se integreze cât mai ușor, întrucât victoriile sunt ale echipei. De aici, și spiritul familial de care vorbeam la începutul acestei expuneri.

UTILBEN are o reputație bună în piață și pentru că managementul susține dezvoltarea angajaților și există specialiști cu vastă experiență de la care cei noi au ce învăța. Iar acești specialiști sunt dispuși și disponibili să-și împărtășească din cunoștințe. Scopul este simplu: crearea de jucători valoroși în echipă, care să aducă victorii.

Scop comun

Peste 120 de oameni au un scop comun. Să susțină creșterea accelerată a UTILBEN și să contribuie la dezvoltarea companiei la nivel național și, apoi, internațional. Sunt obiective mărețe care pot fi realizate printr-un efort la unison și prin voința grupului. Ultimul an este cea mai clară dovadă că succesele se obțin doar împreună, iar recompensele sunt pe măsura muncii depuse.

Satisfacția de a crea o companie de succes 100% românească, de a te extinde la nivel național și de a avea un viitor sigur este a întregii echipe UTILBEN. Și, odată cu această dezvoltare, beneficiile la nivel de salariat sunt peste media celorlalte firme din industrie, atmosfera în echipă este mai plăcută, iar oamenii au certitudinea că UTILBEN va exista și peste 5, și peste 10 și poate și peste 50 de ani!


Contacteaza-ne

De ce servicii aveti nevoie?

Întrebări și răspunsuri

0 Intrebari

    Comentarii 0 Comentarii

    ( Intra in cont pentru a adauga un comentariu. )